  • 11. Data: 2014-01-29 20:13:37
    Temat: Re: Co może ochroniarz? Poznaj swoje prawa
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    >Gdzie można było przeczytać/usłyszeć o tej sprawie?
    >O banalnych duperelach rozpisują się często na pierwszych
    >stronach gazet, a do ciebie "stszelano" w sądzie w stolicy
    >kraju i nie było żadnej wzmianki w mediach na ten temat?
    >Dlaczego tego nie nagłośniłaś?

    W interenecie- tu- na usnecie piszę do znudzenia, większość mi wymyśła od
    idiotek.

    W TV pisałam , zdaje się do kilku stacji, nikt nie był zainteresowany.

    Pieniędzy- ostatniej pensji z odsetkami nie odzyskałam do dziś (ale odprawę
    mi wypłacili, a nie wiedziałm , że jest mi należna, dopiero PIP -Państwowa
    Inspekcja Pracy- mnie uświadomił, ale wcześniej niż do mnie stszelali).
    A jak kilka dni temu napisałam mejla do jakiejś firmy zajmującej się
    ściąganiem należności, bo dostałam 3 reklamy promujące tę firmę , to mi
    odpowiedzieli, że nie zajmują się takimi sprawami.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy GdakMini1_08
    i program dietetyczny Ananas1_3a

  • 12. Data: 2014-01-29 21:23:56
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-01-29 20:13, Stokrotka pisze:
> [...]

    Niestety, nie trafiono

    Bo to idiotka opowiadająca konfabulowane historie

    > W interenecie- tu- na usnecie piszę do znudzenia, większość mi wymyśła
    > od idiotek.

    Nie. Ludzie próbują ci uświadomić, że masz nie po kolei w głowie i
    kwalifikujesz się do psychiatry

    > W TV pisałam , zdaje się do kilku stacji, nikt nie był zainteresowany.

    Ha! czemu mnie to nie dziwi? Poza tym jak można pisać w TV?

> [...]
    > ściąganiem należności, bo dostałam 3 reklamy promujące tę firmę , to mi
    > odpowiedzieli, że nie zajmują się takimi sprawami.

    Jak widać też się szybko połapali z kim mają do czynienia - z
    roszczeniowo nastawioną idiotką, ociężałą umysłowo jak jej ortografia,
    której sie wydaje "że jej się należy", bo nie potrafi czytać ze
    zrozumieniem przepisów i jest nieodrodnym dzieckiem głębokiego
    komunizmu, nieprzystosowanym do życia.

    --
    Sonn

  • 13. Data: 2014-01-29 22:46:29
    Od: adam <a...@w...pl>

    > stszelano do mnie
    > Ohroniaż
    > wruciłam pszez bramkę

    LITOŚCI!!!

  • 14. Data: 2014-01-29 23:00:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Sonn p...@p...onet.pl ...

    > Bo to idiotka opowiadająca konfabulowane historie

    Czy mozesz cie wyciagać z KF tych "mondrości" napisanych pseudo
    polszczyzna?
    Musze sie potem od nowa uczyć pisać...

  • 15. Data: 2014-01-30 01:08:58
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-01-29 22:46, adam pisze:

    > LITOŚCI!!!

    Sie nie znasz. To NOWA ORTOGRAFIA. Zreformowana przez ociężałą umysłowo
    trollicę

    --

    Sonn

  • 16. Data: 2014-02-26 15:13:22
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    adam <a...@w...pl> wrote:

    > A gdyby nawet - to podszedłbym do tego spokojnie i pokazał dokumenty,
    > plecak, czy co tam jeszcze by chciał.

    A ja nie. A wiesz dlaczego? Bo mam taki kaprys. Rozkazy cieć może sobie
    wydawać, ale swojemu psu.

    --
    "zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
    http://www.chmurka.net/