  • 71. Data: 2016-05-25 16:02:15
    Temat: Re: Co grozi firmie za RECYDYWĘ w wysyłaniu "wezwań do zapłaty" rachunków komu innemu emailem?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-25 o 15:54, A. Filip pisze:

    > Moja typowa procedura obsługi spamu który przeszedł przez filtry
    > providera to 1-2s "rzucenia okiem" dla sprawdzenia że moje "filtry
    > dodatkowe" prawidłowo go wykryły i jedno kliknięcie myszą, a cała
    > reszta to już automat.
    >
    > A piekle się na pl.soc.prawo nad _partaczami_ (lub gorzej) który
    > sprawili że musiałem wyciągać swoje rachunki i bilanse z gazowni
    > żeby sprawdzić że to tym [osobnikom] się popierdoliło aż tak bardzo i
    > uporczywie że _jeden_ ich opierdol tego nie załatwił/naprawił.

    Dodajesz maila do "swojej listy" filtrów i nie zawracasz tyłka
    postronnym swoimi wydumanymi problemami ;)

    --
    Liwiusz

  • 72. Data: 2016-05-25 18:33:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 25.05.2016 10:42, Liwiusz wrote:

    > Nie bardzo wiem o czym bełkoczesz. Jeśli chodzi o sądy, to trochę
    > zeznawałem, i chyba ani razu nie sprawdzali dowodu.

    Jaja sobie robisz? Zawsze prosili od dowód tożsamości. Podaj nazwisko
    sędziego, który wierzy ludziom ma piękne oczy, że oni to oni.

    Shrek

  • 73. Data: 2016-05-25 21:25:09
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Liwiusz był doprowadzany, a dowodzik w depozycie u naczelnika.

    -----

  • 74. Data: 2016-05-26 01:37:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-25 o 18:33, Shrek pisze:

    > Jaja sobie robisz? Zawsze prosili od dowód tożsamości. Podaj nazwisko
    > sędziego, który wierzy ludziom ma piękne oczy, że oni to oni.

    Widocznie w tej twojej sprawie prosili. Ja bardzo rzadko widziałem.
    Ostatnio na sprawie gdzie przesłuchiwali z 50 świadków, od żadnego
    dowodu nie brali.

    --
    Liwiusz

  • 75. Data: 2016-05-26 01:37:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-25 o 21:25, ąćęłńóśźż pisze:
    > Liwiusz był doprowadzany, a dowodzik w depozycie u naczelnika.
    >

    > -----

    Powiedział pan prowadzący biuro porad prawnych "proszę chwilę poczekać,
    spytam się na p.s.p." ;)

    --
    Liwiusz

  • 76. Data: 2016-05-26 07:55:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 26.05.2016 01:37, Liwiusz wrote:

    > Widocznie w tej twojej sprawie prosili. Ja bardzo rzadko widziałem.
    > Ostatnio na sprawie gdzie przesłuchiwali z 50 świadków, od żadnego
    > dowodu nie brali.

    Podasz nazwę sądu i nazwisko sędziego?

    Bo wierzyć mi się nie chce - każdy może sobie przyjść i zeznać co mu
    ślina na język przyniesie pod dowolnym nazwiskiem?

    Shrek

  • 77. Data: 2016-05-26 23:01:06
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

> [...]

    Jaja sobie robisz? Zawsze prosili od dowód tożsamości. Podaj nazwisko
    sędziego, który wierzy ludziom ma piękne oczy, że oni to oni.
    ---
    Mnóstwo takich, ostatnio zaczęli sprawdzać, ale i tak nie robią tego na
    każdej rozprawie. Nie ma to zresztą większego sensu, okazanie dowodu nie
    wystarcza do pewnej identyfikacji.

  • 78. Data: 2016-05-27 15:26:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 26 May 2016 07:55:57 +0200, Shrek napisał(a):

    > Podasz nazwę sądu i nazwisko sędziego?
    > Bo wierzyć mi się nie chce - każdy może sobie przyjść i zeznać co mu
    > ślina na język przyniesie pod dowolnym nazwiskiem?

    Przyjsc i zeznac to chyba nie - wezwany musi byc :-)

    A jedna ze stron, albo i obie strony zazwyczaj swiadka znaja.

    J.

  • 79. Data: 2016-05-27 15:33:52
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Siedziałeś na sali podczas przedstawiania się sądowi tych 50 świadków?
    Współczuję.

    -----

  • 80. Data: 2016-05-27 15:35:02
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Niekoniecznie, no i są świadkowie z urzędu (których sąd też nie zna).

    -----