  • 1. Data: 2002-01-21 16:39:48
    Temat: Co dalej - wyegzekwowanie wkładu mieszkaniowego
    Od: "MS" <m...@p...com>

    Witam

    Temat już poruszałem, ale w chwili obecnej sprawy posunęły się troszkę dalej.
    A mianowicie dostarczylismy do Spółdzielni Mieszkaniowej pismo z ostatecznym terminem
    wypłaty nam naszego wkładu mieszkaniowego w ciągu 7 dni.
    W związku z tym mam pytanie, co może być kolejnym krokiem w wyegzekwowaniu naszych
    pieniędzy???

    Przypominając, zrezygnowaliśmy z mieszkania z różnych powodów, Spółdzielnia okresliła
    że w przeciągu trzech miesięcy od wykreslenia nas z członków spółdzielni odda nam
    nasz wkład, ale tego nie zrobiła....