  • 1. Data: 2010-10-01 11:43:32
    Temat: Co dalej - nakaz sądowy zapłaty...
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    Złożyłem pismo reklamacyjne na wykonaną usługę, a właściwie 3 pisma 2x
    odwiedzili mnie fachowcy i stwierdzili słuszność moich roszczeń i
    obiecali naprawić nikt się nie zjawił, Na jedno z pism po minięciu
    ustawowego terminu dostałem odpowiedź, że część z moich roszczeń jest
    niezasadna, a resztę naprawią, mimo wyraźnego zaznaczenia w moim piśmie,
    że proszę o wyznaczenie terminu naprawy nic nie napisali nikt również
    nie zjawił się. W jednych z pism zawarłem konkretną kwotę
    "odszkodowania" która ewentualnie ma pokryć naprawę wykonaną prze kogoś
    innego.

    Teraz mam zamiar wysłać im wezwanie do zapłaty i na to również nie
    spodziewam się odpowiedzi, a tym bardziej wypłaty odszkodowania

    Wyczerpię tym samym wszystkie możliwość formalne kontaktu z tym
    przedsiębiorcą. Co dalej mogę zrobić, a właściwie jak - jest coś takiego
    jak sądowy nakaz zapłaty - jak go uzyskać? Wystąpić do sądu z czym?

    Ariusz