  • 1. Data: 2003-11-17 00:54:01
    Temat: Clo na sprzet komputerowy.
    Od: Wałsoraj Ikswobrak <mna@wywal_ten_smietnik.ernie.icslab.agh.edu.pl>

    Witam,

    Chciałbym sobie pojechać do niemiec kupić karte graficzną, no i mam w
    związku z tym takie pytania:
    Czy musiałbym płacić jakieś cło za to, jeżeli miałbym jedną lub więcej
    takich kart (cena jednej to jakies 130 euro)?
    Może jeszcze jakiś vat musiałbym zapłacić?
    Co do podatku jeszcze no to podobno można dostać zwot niemieckiego (tak
    słyszałem, nie wiem czy to prawda).

    Z góry dziękuję za wszelką pomoc.

    P.S. Jeżeli źle trafilem to przepraszam za OT i proszę o skierowanie mnie na
    odpowiednią grupę.

    --
    Best regrats
    Jarosław Karbowski mailto: mna(at)ernie.icslab.agh.edu.pl