  • 11. Data: 2008-01-04 09:36:54
    Temat: Re: Cienkie druty tepsy, TELE2 i niedotrzymanie warunków umowy
    Od: <s...@a...pl>

    > W SN58 też jest Sprint. Swoją drogą biedni są technicy ze Sprinta, bo
    > Tepsa traktuje ich tak jak swoich klientów a klienci Tepsy traktują ich
    > jak Tepsę. Ogólnie kopy z obu stron, podczas gdy chłopaki mają dwie
    > godziny na realizację zlecenia które w Tepsie potrafi wisieć tygodniami.

    Mi coś świta, że widziałem nazwy na samochodach "netbud" czy cos takiego
    (87).

  • 12. Data: 2008-01-04 13:50:41
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    Azja napisał:

    > No i ciotka ma dylemat. Iść z tym do sądu od razu czy jeszcze poczekać?

    Opisz całą historię w mailu do rzecznika prasowego TELE2 (adres znajdziesz
    na stronie www). Zagroź, że pójdziesz z tym do prasy, a potem do sądu. To
    jedyny sensowny sposób załatwiania reklamacji u tego pożal się Boże
    operatora.

    --
    Marek

  • 13. Data: 2008-01-09 14:39:25
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 03 Jan 2008 14:42:38 +0100, Azja
    <s...@w...pl> wrote:

    > No i ciotka ma dylemat. Iść z tym do sądu od razu czy jeszcze poczekać?

    Oczywiście, iśc do sądu.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 14. Data: 2008-01-17 02:56:17
    Od: futszak <f...@g...com>

    vari wrote:
    > Ja mieszkam na północy (SN91) i jest tu Sprint.
    > Jak na innych "północach" to nie wiem.

    po sasiedzku (dawne slupskie) AteCom czy jakos tak

    futszaK

  • 15. Data: 2008-01-17 03:04:23
    Od: futszak <f...@g...com>

    Sebcio wrote:
> [...]
    > ich jak Tepsę. Ogólnie kopy z obu stron, podczas gdy chłopaki mają dwie
    > godziny na realizację zlecenia które w Tepsie potrafi wisieć tygodniami.

    swego czasu w Bobolicach mieli przeniesc DSL15000 z jednego miejsca na
    drugi, w drugim miejscu stwierdzili ze z glowicy do klienta kabel
    dwuparowy (na jednej parze wisial DSL15000) no to wykorzystali druga
    pare i sobie poszli stwierdzajac ze bedzie dzialac a jak nie bedzie to
    juz nie do nich

    modem oczywiscie nie chcial sie zsynchronizowac, a jak w koncu wstal to
    znajdujacy sie na drugiej parze (tez DSL15000) padl

    po dwoch godzinach zawrocili ich, polozyli nowy kabel i dziala :>

    futszaK