  • 11. Data: 2006-04-05 17:23:24
    Temat: Re: Ciekawostka , plany tv trwam i <pewnosc podpisania ustawy przez> 'naszego Prezydenta'
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Przemek R.
    [###p...@t...gaze
    ta.pl.###]
    napisał:

    > z rozmow wynikalo ze wszystko co prezentuje 'golasy'. Przeciez to
    > absurd, nie sadze by przeszlo bo platforma nie jest az w takiej
    > desperacji by cos tak glupiego poprzec (sprzecznego z konstytucja
    > zreszta) ale sam fakt ze ktos na tak durny pomysl wpadl powoduje
    wzrost
    > cisnienia :)

    Ja sądzę, że oni nie mają wcale zamiaru tego uchwalać. Ale teraz
    zacznie się ogólnokrajowa dyskusja i znowu kilka tygodni nikt nie
    będzie się zastanawiał, czemu PiS nie realizuje obietnic wyborczych.

    > Dmyslam ze PIS bedzie sie tlumaczyc wplywem na nieletnich, ale
    akurat
    > narzedzia do walki z tym obecnie istnieja.

    No to będą musieli spalić kilka ciekawych dzieł sztuki.

  • 12. Data: 2006-04-05 19:31:40
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 05.04.2006 Michał "Kaczor" Niemczak <k...@N...atn.pl> napisał/a:

    > Zapewne to cicha prowokacja do wzrostu demograficznego. Młodzi zamiast
    > posiłkować się świerszczykami zaczną się posiłkować koleżankami z klas. :-)

    Mówiąc poważniej, to bardzo wątpię, żeby młodzieńcy w wieku
    szkolno-gimnazjalnym kupowali te "świerszczyki". Z całą pewnością mogą sobie
    znaleźć dostateczne ilości takich zdjęć w Internecie.
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 13. Data: 2006-04-06 11:24:25
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Zbigniew B. napisał(a):

    > Mówiąc poważniej, to bardzo wątpię, żeby młodzieńcy w wieku
    > szkolno-gimnazjalnym kupowali te "świerszczyki". Z całą pewnością mogą sobie
    > znaleźć dostateczne ilości takich zdjęć w Internecie.

    pewnie tak ale co to zmienia ? z natura chca walczyc?

    P.