  • 1. Data: 2002-01-17 09:47:03
    Temat: Ciekawe co o tym sadzicie ... smieszne ale czy mozliwe ?
    Od: "Marek Drewniak" <a...@w...iie.pz.zgora.pl>

    W sumie te koligacje czy sa mozliwe bo jakos nie moge rozszyfrowac .. oto
    tekst:

    Do Ministra Obrony Narodowej
    Mam 24 lata i ożeniłem się z wdową lat 44, która ma 25 letnią córkę. Mój
    ojciec, który jest wdowcem ożenił się z tą dziewczyną i został moim zięciem,
    bo to mąż mojej córki. W ten sposób moja pasierbica zostala moją macochą, bo
    jest żoną mojego ojca. Urodził nam się syn, który stał się bratem żony
    mojego ojca i jego kuzynem i odpowiednio moim wujkiem, bo jest bratem mojej
    macochy. Mój syn jest teraz moim wujkiem. Żona mojego ojca też urodziła
    syna, który został jednocześnie moim bratem, bo jest synem mojego ojca, i
    jednocześnie moim wujkiem, bo jest też synem córki mojej żony. O ile mąż
    matki kogokolwiek jest jego ojcem wychodzi na to, że ja jestem ojcem swojej
    żony i bratem swego syna i w ten sposób jestem swoim własnym dziadkiem.

    Proszę Panie Ministrze o rozpatrzenie mojej prośby o demobilizacje, bo
    zgodnie z prawem nie można brać do służby wojskowej jednocześnie syna, ojca
    i dziadka.

    Z nadzieją na Pana zrozumienie, proszę przyjąć Panie Ministrze
    zapewnienie o moich najszczerszych zamiarach.