  • 1. Data: 2002-01-17 09:03:58
    Temat: Zadaniowy tryb pracy
    Od: Janusz 'Kali' Kaliszczak <k...@w...pl>

    Czy jezeli mam w umowie zatrudnienie w zadaniowym trybie (systemie?)
    pracy, to przelozony ma prawo rozliczac mnie z czasu pracy ?

    Czy ma prawo mnie ukarac za to, ze w jakis dzien bylem mniej niz 8h w
    pracy?

    --
    Janusz 'Kali' Kaliszczak........mailto:k...@w...pl mailto:k...@w...pl
    "Za pieniądze kupisz dobrego psa, ale nie kupisz za nie merdania jego

  • 2. Data: 2002-01-17 09:46:40
    Temat: Re: Zadaniowy tryb pracy
    Od: "Solo" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik Janusz 'Kali' Kaliszczak <k...@w...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@w...pl...

> [...]
    > pracy, to przelozony ma prawo rozliczac mnie z czasu pracy ?
    >
    > Czy ma prawo mnie ukarac za to, ze w jakis dzien bylem mniej niz 8h w

    Jeśli jest ustalony zadaniowy czas pracy to jesteś wyliczany ze
    zrealizowanych
    zadań. Czas nie ma tu znaczenia. Oczywiście zadania powinny być tak
    wyznaczane,
    by można je zrealizować w normalnym czasie pracy. Ukaranie pracownika, za to
    że
    swoje zadania wykonał w czasie mniejszym niż 8 h jest więc absurdalne i
    pozbawione
    podstaw prawnych bo każe się wtedy pracownika za większą wydajność.

    Pozdrowienia
    Paweł