  • 1. Data: 2007-10-03 08:40:53
    Temat: Chcesz zarobić na nowy telefon?
    Od: b...@g...com

    Chcesz zarobić na nowy telefon?
    A może masz ochotę na inny sprzęt?
    Zajrzyj na poniższą stronę - naprawdę warto!

    http://www.otwieramy.pl/?p=67956

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-10-03 10:13:49
    Temat: Re: Chcesz zarobić na nowy telefon?
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Dnia 03-10-2007 nikt nawet nie przypuszczał, że napisane
    wówczas przez agenta o pseudonimie 'b...@g...com' słowa
    spowodują takie konsekwencje. A brzmiały one:

    > Chcesz zarobić na nowy telefon?
    > A może masz ochotę na inny sprzęt?
    > Zajrzyj na poniższą stronę - naprawdę warto!
    >
    > http://www.otwieramy.pl/?p=67956
    >
    > Pozdrawiam

    Tu cię też przywiało?
    Naiwność w połączeniu z głupotą i uporem to coś strasznego.

    --
    TomaSz.

  • 3. Data: 2007-10-03 10:19:42
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 3 Oct 2007 12:13:49 +0200,
    TomaSz. <u...@o...pl> screamed:

    Zgłosiłem. Ciekawe co odpowiedzą.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:238B ]
    [ 12:19:30 user up 11483 days, 0:14, 1 user, load average: 0.99, 0.81, 0.40 ]

    A psychiatrist is a man who goes to a strip club and watches the audience.

  • 4. Data: 2007-10-03 11:39:08
    Od: el-ec-tr <e...@n...pl>

    b...@g...com pisze:
    > Chcesz zarobić na nowy telefon?
    > A może masz ochotę na inny sprzęt?
    > Zajrzyj na poniższą stronę - naprawdę warto!
    >
    > http://www.otwieramy.pl/?p=67956
    >
    > Pozdrawiam

    poleciało info do otwieramy.pl o twoim spamowaniu.
    pożegnaj się z kontem.

  • 5. Data: 2007-10-03 12:08:57
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Artur M. Piwko pisze:

    > Zgłosiłem. Ciekawe co odpowiedzą.

    Ja już paru kretynów zgłosiłem i zero reakcji. Być może wypieprzają ich
    z programu ale...

  • 6. Data: 2007-10-03 15:08:03
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > poleciało info do otwieramy.pl o twoim spamowaniu.
    > pożegnaj się z kontem.

    obawiam sie ze maja w dupie takie zgloszenia, bo niby czemu
    by mieli nie miec?

    juz dzisiaj przeczytalem na jakiejs grupie (muzyka.gitara?)
    oswiadczenie (mailowe) niby kogos z tego serwisu.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com & http://anvilstrike.com

  • 7. Data: 2007-10-03 15:12:44
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On Oct 3, 10:40 am, b...@g...com wrote:
    > Chcesz zarobić na nowy telefon?
    > A może masz ochotę na inny sprzęt?
    > Zajrzyj na poniższą stronę - naprawdę warto!
    >
    > http://www.otwieramy.pl/?p=67956
    >
    > Pozdrawiam

    Zaraz czy to nie mogloby podpasc pod jakies wprowadzanie w blad? I jak
    podciagnac to otwieramy ze namawia do spamowania?

  • 8. Data: 2007-10-03 18:41:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Juzek Kocimientka" <k...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:fe00nq$qn6$2@news.onet.pl...

    > Ja już paru kretynów zgłosiłem i zero reakcji. Być może wypieprzają ich z
    > programu ale...

    No i co więcej mają zrobić? Też zgłosiłem ten SPAM. nic więcej robić nie
    możemy w zasadzie.

  • 9. Data: 2007-10-03 19:02:05
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > No i co więcej mają zrobić? Też zgłosiłem ten SPAM. nic więcej robić nie
    > możemy w zasadzie.

    Poinformować zgłaszających, że spamer został usunięty z programu. Też
    przecież nie od razu tak - w końcu w ten sposób mogą się wycinać
    konkurenci :D

  • 10. Data: 2007-10-03 19:09:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Juzek Kocimientka" <k...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:fe0p2f$cun$2@news.onet.pl...

    > Poinformować zgłaszających, że spamer został usunięty z programu. Też
    > przecież nie od razu tak - w końcu w ten sposób mogą się wycinać
    > konkurenci :D

    Nie bardzo. Wiadomo z jakiego adresu mailowego wysłano spam.