  • Data: 2003-08-28 07:42:28
    Temat: Chce zostac rolnikiem :-)
    Od: Fabio <f...@a...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    wyczytalem ostatnio we Wprost, ze istnieje mozliwosc przejscia do KRUSu,
    jesli posiada sie dzial specjalnej produkcji rolnej.

    Prowadze obecnie dzialalnosc gospodarcza i wykonuje uslugi informatyczne.
    Czy moge do zakresu swojej dzialalnosci dopisac teraz np. hodowle zwierzat
    laboratoryjnych i zglosic sie do KRUSu, ze w ten sposob zostalem rolnikiem?

    Oczywiscie, zakupie w tym celu w sklepie zoologicznym jakas mysz (trzeba
    miec min. 1 zwierze), a pozniej komus ja odsprzedam, aby udokumentowac
    dochod z tej dzialanosci. Czy jest taka mozliwosc?

    Nie chce juz placic tego chorego ZUSu, bo nie mam ochoty wywalac tyle kasy w
    bloto... Szkoda pieniedzy.

    ..:: fabio