  • 11. Data: 2003-04-23 14:26:57
    Temat: Re: Chce studiować prawo
    Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:0908.000003c8.3ea630e2@newsgate.onet.pl...

    > za to Wy wszyscy myslicie, ze po prawie to wszyscy maja dobra prace i
    zarabiaja
    > nie wiadomo ile...;)
    co mówi pracujący adwokat do bezrobotnego? Hotdoga prosze ;))

    Pozdr

    MI

  • 12. Data: 2003-04-24 05:33:39
    Temat: Odp: Chce studiować prawo
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik Michał Ickiewicz
    <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-po
    ziostawiajac-do-pl-jako-
    domene-regexp@do_DOT.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b86829$f5u$...@a...news.tpi.pl...
    > Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > większe

    > zarabiaja
    > co mówi pracujący adwokat do bezrobotnego? Hotdoga prosze ;))

    A ten do niego - Hej! Chodzilismy razem na prawo karne!

    :-(

    Depi.

  • 13. Data: 2003-04-24 16:10:02
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23$$$@$$$tenbit.pl>

    'Marcin Olender' wyklawiaturzył/a w niusie
    b87t0j$p5s$...@n...news.tpi.pl taką oto treść:

    | A ten do niego - Hej! Chodzilismy razem na prawo karne!

    Sie smiejecie, a to nieladnie:-)

    Znana jest anegdota, jak to w Niemczech (gdzie jest duzo duzo wiecej
    adwokatow) jeden adwokat mial przeprowadzke kancelarii. Do noszenia mebli
    zatrudnil firme i okazalo sie, ze dwoch tragarzy bylo rowniez adwokatami.
    Podobno autentyk.

    Juz teraz wiem, czemu polscy adwokaci nie chca "otworzyc zawodu": nikt nie
    lubi nosic mebli:-)

    ->piotr

  • 14. Data: 2003-06-02 17:48:48
    Od: "Asdax" <a...@p...NO_SPAM.fm>

    Użytkownik "Biedrona" <m...@b...com> napisał w wiadomości
    > jestem z okolic Gorzowa Wlkp.
    __________
    ... potem swiat juz nie wyglada tak samo ....
    pzdr i powodzenia!
    Asdax

  • 15. Data: 2003-07-05 20:05:54
    Od: "Łukasz C." <u...@o...pl>

    Bzdury wierutne. U nas w ZG na aplikacje adwokacka dostają się wszyscy co
    się dobrze nauczą i umieją te wiedze pokazać

  • 16. Data: 2003-07-05 21:18:54
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23§§§@§§§tenbit.pl>

    'Łukasz C.' wyklawiaturzył/a w niusie
    be7eqv$qqu$...@a...dialog.net.pl taką oto treść:

    | Bzdury wierutne. U nas w ZG na aplikacje adwokacka dostają się
    | wszyscy co się dobrze nauczą i umieją te wiedze pokazać

    Piszesz "bzdury" w stosunku do czego?

    Odpowiedaj pod postem uprzednio go przycinajac!

    ->piotr

  • 17. Data: 2003-07-23 16:49:23
    Od: "$wierszczu" <p...@a...net.pl>

    Użytkownik "Łukasz C." <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Bzdury wierutne. U nas w ZG ...

    tzn w Zielonej Gorze?? Gdzie tam mozna prawo studiowac?