  • 1. Data: 2003-04-11 05:32:50
    Temat: Grozby "prawie ex"malzonka - czy realne?
    Od: "Hania" <v...@g...pl>

    Witam serdecznie,
    mam troche nieprzyjemna sprawe - rozwodze sie po roku malzenstwa: facet
    narobil mi dlugow, wbrew obietnicom nie lozy na dzieci z poprzednich malzenstw
    itepe. Mam samochod, z ktorego on chce wyciagnac polowe wartosci: zmusza mnie
    do sprzedazy, grozi, ze jesli tego nie zrobie: 1.narobi mi klopotow w US
    (mielismy spolke cywilna, ktora rozwiazalam bez jego zgody po tym, jak
    zobaczylam w jakie klopoty mnie wpakowal), 2.teraz grozi mi uzyciem sily
    (sms'y).
    Mam pytanko: jak na Wasz gust grozby te moga byc realne, (tzn. za wyjatkiem
    wynajecia jakis zbirow, o co mimo wszystko go nie podejzewam), czyli do czego
    facet moze sie przyczepic? wystawic antydatowane faktury, jednym slowem - jak
    namieszac w papierach spolki? (s.c. uslugowa - zadnych towarow, remanent
    likwidacyjny =)

    Pozdrawiam lekko wkurzona
    Hania
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2003-04-11 17:17:04
    Temat: Re: Grozby "prawie ex"malzonka - czy realne?
    Od: "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl>

> [...]
    > (mielismy spolke cywilna, ktora rozwiazalam bez jego zgody po tym, jak
    > zobaczylam w jakie klopoty mnie wpakowal), 2.teraz grozi mi uzyciem sily

    Jesli te SMS'y to groźba użycia siły fizycznej to są to groźby karalne (art
    190 lub 191 kk)
    to możesz miec jakis argument w rece rozmowie z nim.
    Może jak bedzie miał w perspektywie odpowiadać przed sądem za groźby
    to chetniej dojdzie z Tobą do porozumienia "po dobroci".
    A czy te groźby są realne to już zależy od konkretnej sytuacji.

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 3. Data: 2003-04-15 09:57:12
    Temat: Re: Grozby
    Od: "Hania" <v...@g...pl>

    >Jesli te SMS'y to groźba użycia siły fizycznej to są to groźby karalne (art
    >190 lub 191 kk)
    >to możesz miec jakis argument w rece rozmowie z nim.

    I tak, i nie. rozby niekonkretne...policja mowi, ze i tak prokurator nic z tym
    nie zrobi, a jak ja sie upre na wszczecie sprawy, a maz z kolei zobaczy, ze
    sprawe umorza, to poczuje sie jeszcze bardziej bezkarny i tym bardziej mnie
    bedzie nachodzic, hmmmm.

    Pozdrowka
    Hania (opozniona odpowiedz - serwer mi nie chodzil)

  • 4. Data: 2003-04-25 22:36:22
    Od: "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl>

> [...]
    ze
    > sprawe umorza, to poczuje sie jeszcze bardziej bezkarny i tym bardziej

    Maja racje, jesli nie sa to konkretne grozby to faktycznie
    nie ma sensu robic z tego sprawy.

    Pozdrawiam,
    Tomek