  • 1. Data: 2003-06-06 05:02:44
    Temat: ubezpieczenie OC
    Od: "Tomas zB." <t...@k...lm.pl>

    Co dzieje się w momencie nieumyslnego zatajenia szkodowosci przy zawieraniu
    ubezpieczenia OC?? Co na to ubezpieczyciel??

  • 2. Data: 2003-06-06 08:47:03
    Temat: Re: ubezpieczenie OC
    Od: m...@p...onet.pl

    > Co dzieje się w momencie nieumyslnego zatajenia szkodowosci przy zawieraniu
    > ubezpieczenia OC?? Co na to ubezpieczyciel??

    A co rozumiesz pod pojęciem "nieumyślnego zatajemnia szkodowaości"????
    Czy chodzi tu o błędne podanie, że np. przez kilka lat z Twojego OC nie było
    wypłacane odszkodowanie (tj. że nie byłeś sprawcą szkody). Trudno tu o
    nieumysle podanie złych informacji...

    A takie "zatajenie" może skutkować np. roszczeniem zakładu ubezpieczeń o
    zapłacenie dodatkowej części składki - gdyż nie należy Ci się przyznana przze
    agenta zniżka.

    Monika

  • 3. Data: 2003-06-07 15:25:03
    Od: "Jasek" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    było
    > wypłacane odszkodowanie (tj. że nie byłeś sprawcą szkody). Trudno tu o

    Witam,

    Mam podobny problem. Moim samochodem jezdzi kilka osob, a przez ostani rok
    wiecej przejezdzilem za granica niz w polsce innymi samochodami. Nie
    pamietam (prosze mi wierzyc) czy kolizja ktora mialem, byla tym samochodem
    i/lub "ktos" jezdzacy moim samochodem nie byl uprzejmy sie rozbic podczas
    mojej nieobecnosci w kraju.
    Poszedlem wiec do PZU z zapytaniem o stan mojego konta i ubepieczyciel
    odmowil mi wydania na pismie informacji o ilosciach szkod, twierdzac, ze nie
    ma zadnych informacji na ten temat. Zalosne? Oczywiscie pogrozil, ze jak zle
    podam, to jak sie dopatrza w przyszlosci, to mi pokaza...

    Jacek