  • 1. Data: 2003-06-06 06:13:36
    Temat: Biuletyn Informacji Publicznej
    Od: "cube" <c...@2...pl>

    Czesc.
    Czy ktos moze mi powiedziec, czy Panstwowa Straz Pozarna jest zobligowana do
    publikowania informacji w Biuletynie Informacji Publicznej ?

    pozdrawiam,
    cube

  • 2. Data: 2003-06-06 15:16:16
    Temat: Re: Biuletyn Informacji Publicznej
    Od: "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...do-usuniecia.pl>

    > Czy ktos moze mi powiedziec, czy Panstwowa Straz Pozarna jest zobligowana
    do
    > publikowania informacji w Biuletynie Informacji Publicznej ?

    Moim zdaniem jest
    http://www.vagla.pl/skrypts/bip_warunki.htm
    v.

  • 3. Data: 2003-06-06 18:05:28
    Od: "cube" <c...@2...pl>

    > do
    >
    > Moim zdaniem jest

    Moim tez, ale musze miec pewnosc. Do kogo (organ, instytucja) moglbym
    skierowac zapytanie w tej sprawie i otrzymac pisemna odpowiedz, ktora bylaby
    dobra podstawa do podjecia dzialan w tej sprawie (stworzenie odpowiedniego
    systemu informatycznego, ustalenie zakres publikowanych informacji itd.)

    pozdr,
    cube