  • 1. Data: 2009-10-24 13:54:52
    Temat: Cena na wystawie sklepowej, a inna u sprzedawcy
    Od: r...@m...com

    Witam.
    Są sobie na wystawie sklepu baterie z przyklejoną ceną 7 zł, a sprzedawca
    wyciąga takie same z tyłu wystawy i mówi że kosztują 10 zł (jest tam
    faktycznie naklejka).
    Czy sklep nie ma prawnego obowiązku zdjęcia nieaktualnej metki z wystawy przy
    podwyżce ceny lub sprzedaży towaru po cenie wystawowej?

  • 2. Data: 2009-10-24 14:22:17
    Temat: Re: Cena na wystawie sklepowej, a inna u sprzedawcy
    Od: spp <s...@o...pl>

    r...@m...com pisze:

> [...]
    > Czy sklep nie ma prawnego obowiązku zdjęcia nieaktualnej metki z wystawy przy
    > podwyżce ceny lub sprzedaży towaru po cenie wystawowej?

    Powinien.
    Możesz zażądać aby Ci sprzedał te z wystawy za 7 zł.

    --
    spp

  • 3. Data: 2009-10-24 14:26:52
    Od: r...@m...com

    > Powinien.
    > Możesz zażądać aby Ci sprzedał te z wystawy za 7 zł.

    A co mogę zrobić w przypadku odmowy?

  • 4. Data: 2009-10-24 14:32:05
    Od: spp <s...@o...pl>

    r...@m...com pisze:

    > A co mogę zrobić w przypadku odmowy?

    Nie wiem - Federacja konsumentów -> policja -> prokurator -> Sąd -> Sąd
    Najwyższy -> Strasburg?

    Zwracam uwagę, że mówimy tylko o tych bateriach które mają naklejoną
    cenę 7 zł, Takie same ale z naklejoną ceną 10 zł kosztują ... 10 zł.

    --

    spp

  • 5. Data: 2009-10-24 22:54:50
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2009-10-24, spp <s...@o...pl> wrote:

    > Nie wiem - Federacja konsumentów -> policja -> prokurator -> Sąd -> Sąd
    > Najwyższy -> Strasburg?

    Inspekcja Handlowa. Telefon najlepiej jeszcze ze sklepu.

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2009-10-25 01:13:26
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    > Nie wiem - Federacja konsumentów -> policja -> prokurator -> Sąd -> Sąd
    > Najwyższy -> Strasburg?
    ->sad ostateczny :)

  • 7. Data: 2009-10-25 09:46:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Michał Gut pisze:
    > ->sad ostateczny :)

    Kiedyś jeszcze był Sąd Boży a.k.a. Ordalia ;)

  • 8. Data: 2009-10-25 10:14:19
    Od: kuba <p...@o...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Kiedyś jeszcze był Sąd Boży a.k.a. Ordalia ;)

    Ale to nie był sąd w dzisiejszym rozumieniu, tylko środek dowodowy ;)
    Próba ognia, wody, żelaza i te sprawy ;))

    --
    kuba
    www.fashioncorner.pl

  • 9. Data: 2009-10-25 10:15:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kuba pisze:

    > Ale to nie był sąd w dzisiejszym rozumieniu, tylko środek dowodowy ;)
    > Próba ognia, wody, żelaza i te sprawy ;))

    Wiem :) Ale nie zapominaj też o szczególnym przypadku ordaliów -
    pojedynku :D

  • 10. Data: 2009-10-25 10:39:42
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (25.10.2009 11:15), Andrzej Lawa wrote:

    > Wiem :) Ale nie zapominaj też o szczególnym przypadku ordaliów -
    > pojedynku :D

    Ale co konsumentowi da to że sprzedawcę posieka? Pieniędzy od tego mu
    nie przybędzie, a wykosztuje się na rynsztunek.

    Jak zostanie posiekany to jeszcze gorzej.

    Kiepski pomysł :)

    p. m.