    From: "Tomasz Rudziński" <t...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: CV a zachowanie tajemnicy
    Date: Mon, 6 Sep 2004 10:53:39 +0000 (UTC)

    Witam,

    Pracowałem w pewnej firmie przez 3 lata. Wszystkie umowy były na dzieło i
    każda z nich zawierała klauzulę "Strony zobowiązują się do zachowania w
    tajemnicy postanowień niniejszej umowy". Mój "pracodawca" twierdzi, że w swoim
    CV nie mogę się w takim razie chwalić ani tym jakie nazwy miały te projekty,
    ani tym dla jakich firm te projekty były robione. Sytuacja jest dosyć
    paranoidolna bo po tylu latach pracy mogę sobie tylko wpisać do CV, że
    pracowałem dla pewnej malutkiej firmy i to wszystko a tego jakie robiłem
    projekty i dla kogo już nie.
    Czy to co mogę a co nie wpisać do CV jest w jakiś sposób określone prawnie?
    Czy mogę wpisać tam te rzeczy nie narażająć się na sprawę sądową?

    proszę o pomoc,
    Tomek