  • 11. Data: 2012-10-09 14:51:50
    Temat: Re: CROSSPOST - wyrzuty sumienia, zdarzenie sprzed lat i konsekwencje prawne
    Od: Roman Stachowiak <r...@w...pl>

    W dniu 2012-10-09 14:38, t? pisze:

    > Co jest dobre dla Ciebie, nie musi być dobre dla innych. Nie oceniaj
    > innych po sobie, nie każdy jest Ci podobny!
    >
    > PS. "Weź spierdalaj"; źródło: mkarwan

    Eee tam...
    O trapezie nie słyszałeś...?

    --
    RomanS
    ___________________

  • 12. Data: 2012-10-09 17:49:47
    Od: Jumal <j...@i...pl>

    On 09 Oct 2012 12:35:39 GMT, t? wrote:

    > Myślę, że o ile dodatkowo nie doprawiłeś mu bigosu swoim balaskiem to nie
    > masz się czym przejmować. Na jednym z for internetowych przeczytałem, że
    > picie moczu jest zdrowe i nazywa się "urynoterapią". Wielu członków tego
    > forum pije swój mocz i sobie chwali. Co innego z kałem. Jedzenia kału nie
    > zalecają. W związku z tym myślę, że kolega powinien zapłacić Wam z
    > odsetkami za wzbogacenie posiłku ożywczym moczem.

    Zdrowe czy nie, raczej nie zaszkodzi. Mocz jest antyseptyczny, w
    przeciwieństwie do "balasków", które są siedliskiem bakterii. Kiedy
    bakterie pojawiają się w moczu, to jest to oznaka jakichś poważnych
    dolegliwości

    Jumal

  • 13. Data: 2012-10-09 21:10:38
    Od: tÎż

    Jumal wrote:

> [...]
    > przeciwieństwie do "balasków", które są siedliskiem bakterii. Kiedy
    > bakterie pojawiają się w moczu, to jest to oznaka jakichś poważnych

    Widzę, że trafiłem na eksperta. Czy zalecasz picie moczu jako procedurę
    leczniczą?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 14. Data: 2012-10-09 21:29:37
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 09-10-2012 21:10, t? pisze:
    > Widzę, że trafiłem na eksperta. Czy zalecasz picie moczu jako procedurę
    > leczniczą?

    Może powinien przed zjedzeniem balaska polać go antyseptycznym moczem??

    --
    pozdr.

  • 15. Data: 2012-10-09 21:30:46
    Od: tÎż

    DoQ wrote:

    > Może powinien przed zjedzeniem balaska polać go antyseptycznym moczem??

    Ciekawa propozycja, myślę, że Jumal chętnie skorzysta i później opowie
    nam wszystkim, czy smakowało!

    Po co jedzenie ma się marnować?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 16. Data: 2012-10-09 21:32:32
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 09-10-2012 21:30, t? pisze:
    > Ciekawa propozycja, myślę, że Jumal chętnie skorzysta i później opowie
    > nam wszystkim, czy smakowało!
    > Po co jedzenie ma się marnować?

    No właśnie?? Może Jumal jest chomiczkiem?

    --
    pozdr.

  • 17. Data: 2012-10-09 21:34:02
    Od: tÎż

    DoQ wrote:

    > No właśnie?? Może Jumal jest chomiczkiem?

    Skoro chomik z powodzeniem zjada swoje bobki, to i Jumal może! W końcu
    ssak naczelny jest na wyższym stopniu rozwoju, więc powinien także lepiej
    radzić sobie ze spożywaniem kału!

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 18. Data: 2012-10-10 10:13:53
    Od: Jumal <j...@i...pl>

    On 09 Oct 2012 19:34:02 GMT, t? wrote:

    > Skoro chomik z powodzeniem zjada swoje bobki, to i Jumal może! W końcu
    > ssak naczelny jest na wyższym stopniu rozwoju, więc powinien także lepiej
    > radzić sobie ze spożywaniem kału!

    Jak dzieci, jak dzieci :)

    A w określeniu się pomyliłem - aseptyczny (nie antyseptyczny) - czyli nie
    zabija bakterii a jedynie ich nie zawiera (przynajmniej nie powinien). Nie
    pisałem nigdzie, że zdrowy. O ile dobrze pamiętam specjalistą w tym drugim
    temacie był niejaki Trapez :)

    Jumal

  • 19. Data: 2012-10-11 00:05:56
    Od: tÎż

    Jumal wrote:

    > A w określeniu się pomyliłem - aseptyczny (nie antyseptyczny) - czyli
    > nie zabija bakterii a jedynie ich nie zawiera (przynajmniej nie
    > powinien). Nie pisałem nigdzie, że zdrowy.

    Smacznego!

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 20. Data: 2012-10-11 02:09:24
    Od: Jumal <j...@w...pl>

    On 10 Oct 2012 22:05:56 GMT, tÎż wrote:

    > Smacznego!

    ..ani, że smaczny. Tyle tylko, że nieszkodliwy :)

    Jumal