  • 21. Data: 2020-11-29 12:04:57
    Temat: Re: COVID podejrzany o zakażenie traktowany jak zakażony
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.11.2020 o 15:16, A. Filip pisze:

    > Spodziewasz się że ktokolwiek choć trochę oficjalny z Ministerstwa
    > Zdrowia coś podobnego powie publicznie? Że celem jest jechanie przy
    > granicy wydolności szpitali przy jak najmniejszych ograniczeniach
    > gospodarki?

    Przecież tak właśnie jest -każdy kto ma więcej synaps niż liter w
    zdaniu "bynajmniej bombelkom dali" powinien do tego dojść samodzielnie.
    A skoro już samodzielnie myśli, to chyba do kurwy nędzy obrażać go
    powinno że ktoś go w chuja próbuje zrobic a nie to, że nie próbuje;)

    Co najwyżej można mieć pretensję nie o to że próbują to robić, a że nie
    umieją/nie chcą/są zbyt zajęci kradzierzą własną/rozpierdolenie kraju
    jest im na rękę, bo i tak władzę kiedyś muszą oddać - a tak będą mieli
    wytłumaczenia i wjebią następców na pole minowe oddając zrujnowany kraj
    z rozbuchanym socjalem i długami, skłócony z UE.

    --
    Shrek

  • 22. Data: 2020-11-29 15:27:17
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29.11.2020 o 11:47, Budzik pisze:

    > O jakich mozliwościach mowimy?

    Nie mamy testu dającego wiarygodny wynik w tzw. "czasie rzeczywistym".
    Informacja, czy dana osoba była kilka dni temu chora, czy nie, to
    niewiele nam daje.

    > Znaczy ze te całe kwarantanny, izolacje etc sa o kant dupy rozbic?

    Moim zdaniem tak. W praktyce masa osób zarażonych może być poza systemem
    kwarantanny i masa zdrowych objęta kwarantanną. Ale to moje prywatne zdanie.

    --
    Robert Tomasik

  • 23. Data: 2020-11-29 17:18:57
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-11-29 o 11:47, Budzik pisze:
    > Na co nie ma leku? Na grype? Zartujesz?

    Tak to jest jak się boota prosto napisze.

    Nie ogarnia kontekstu nie rozumie o jaki brak szczepionek chodzi ;-)

  • 24. Data: 2020-11-29 17:22:41
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    40% fałszywie dodatnich z natury testu PCR i 20% fałszywie ujemnych z
    czasu pobrania materiału

    Niezły BAJZEL ;-)

  • 25. Data: 2020-11-29 17:56:14
    Od: rAzor <zabzupa@dab_dupa.il>

    > Tak to jest jak się boota prosto napisze.

    > Nie ogarnia kontekstu nie rozumie o jaki brak szczepionek chodzi ;-)

    Jeden o leku drugi o szczepionce oba po covidolu

    --
    Z lewactwem się nie dyskutuje. Lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.

  • 26. Data: 2020-11-29 23:00:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik _Master_ M...@...pl ...

    > 40% fałszywie dodatnich z natury testu PCR

    Poprosze o zrodło tych danych.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

  • 27. Data: 2020-11-29 23:00:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik rAzor zabzupa@dab_dupa.il ...

    > Jeden o leku drugi o szczepionce oba po covidolu

    Nie wkrecaj mnie w debilizmy zeda.
    To on zaczał pisac o chronieniu sie od grypy, o szczepionce na
    konkretny szczep.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

  • 28. Data: 2020-11-29 23:00:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik _Master_ M...@...pl ...

    > Tak to jest jak się boota prosto napisze.
    >
    > Nie ogarnia kontekstu nie rozumie o jaki brak szczepionek chodzi ;-)

    Ogarnij piec linijek wczesniej co napisałes...
    A potem wroc, przepros i napisz jeszcze raz o co ci chodzi.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

  • 29. Data: 2020-11-30 07:43:13
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    > Testowanie miałoby sens, gdyby po pierwsze wiarygodność testu była na
    > poziomie ufności 0,995, a nie jak teraz 0,6, a po drugie wynik był w
    > miarę szybko. Bo jak wynik jest po 4 dniach, to nie wiadomo, czy w
    > międzyczasie pacjent trzy razy się nie zaraził. Pewnie największą szansę
    > ma w kolejce do badania :-)

    Po 4 dniach, to się udało, jak znajoma z prokuratury miała robione
    (zapowiadane było w ciągu 24 godzin, wykonali w 4 dni), ludzie normalnie
    czekają tydzień, a cześć z nich dowiaduje się, że wynik/badanie gdzieś
    zaginęły. Tak i to nie są już anegdotyczne przypadki, bo takie
    informacje mam od wielu znajomych i żeby nie było z wielu regionów
    kraju. Więc masz rację, takie testy bardziej destabilizują życie niż w
    czymkolwiek pomagają, więc ludzie rozsądnie zaczęli ich unikać.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 30. Data: 2020-11-30 09:03:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-11-29 o 11:47, Budzik pisze:
    > Użytkownik Robert Tomasik r...@g...pl ...

    > O jakich mozliwościach mowimy?

    > Znaczy ze te całe kwarantanny, izolacje etc sa o kant dupy rozbic?

    Jak widać tak, skoro wiosenna kwarantanna, kiedy ludzie jeszcze się
    starali, a pojedyncze ogniska można było wyłapywać, nic nie dała - to
    tym bardziej nic nie da kwarantannowanie może 10% chorych, kiedy wirus
    już się rozlał szeroko po populacji.

    --
    Liwiusz