  • 1. Data: 2007-06-01 11:36:48
    Temat: [link] Policja chce pozwać prof. Rzeplińskiego
    Od: Michał <n...@n...cry>

    http://wiadomosci.onet.pl/1546236,11,item.html

    Oj, cholernie mnie prowokują.* :))
    Chyba polucjanci zapomnieli o funkcji usługowej wobec społeczeństwa.
    Ciekawe wobec kogo/czego pełnią tym razem funkcję usługową.

    *) poczekam ze dwa miesiące i reakcję mają jak w banku, jeśli pozew
    trafi do sądu.
    --
    pzdr

  • 2. Data: 2007-06-01 11:46:22
    Temat: Re: [link] Policja chce pozwać prof. Rzeplińskiego
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Michał" <n...@n...cry> napisał w wiadomości

    > Oj, cholernie mnie prowokują.* :))

    a czemuz to?
    co by nie mowic troszke sie zagalopowal w swoich osadach

  • 3. Data: 2007-06-01 11:50:17
    Od: Michał <n...@n...cry>

    szerszen napisał(a):
    > a czemuz to?
    > co by nie mowic troszke sie zagalopowal w swoich osadach

    Choć policji przysługuje ochroba dóbr osobistych to jednak chyba trochę
    przesadzają. Nie raz mieliśmy do czynienia z sytuacją gdy rzecznik lub
    inni funkcjonariusze pomawiali podejrzanego a przynajmniej istotnie
    zniesławiali. W takiej sytuacji ochrona policji jest absurdem.

    --
    pzdr

  • 4. Data: 2007-06-01 13:02:28
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Choć policji przysługuje ochroba dóbr osobistych to jednak chyba trochę
    > przesadzają.

    i tak i nie

  • 5. Data: 2007-06-01 13:07:35
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 01 Jun 2007 13:50:17 +0200, Michał napisał(a):

> [...]
    > inni funkcjonariusze pomawiali podejrzanego a przynajmniej istotnie
    > zniesławiali. W takiej sytuacji ochrona policji jest absurdem.

    Tak gwoli ścisłości. To nie Rzepliński oskarża policję o pomówienie lub
    zniesławienie, tylko policja jego.

  • 6. Data: 2007-06-01 13:08:27
    Od: Michał <n...@n...cry>

    szerszen napisał(a):
    > i tak i nie

    Czy możesz bardziej rozwijać swoje myśli?

    Ja nie ma nic przeciwko procesowi, to nawet będzie korzystne jeśli
    policja naskórnie przekona się o tym, że by rozliczać trzeba także
    samemu się rozliczyć.

    --
    pzdr

  • 7. Data: 2007-06-01 13:10:18
    Od: Michał <n...@n...cry>

    jureq napisał(a):
    > Tak gwoli ścisłości. To nie Rzepliński oskarża policję o pomówienie lub
    > zniesławienie, tylko policja jego.

    :) A czy ktokolwiek twierdzi inaczej? :>

    Mowa o kontrze, która będzie w takim przypadku nieunikniona.
    --
    pzdr

  • 8. Data: 2007-06-01 13:15:24
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Czy możesz bardziej rozwijać swoje myśli?

    i tak, poniewaz jest tu troche przesady, w koncu stoja po tej samej
    stronie barykady
    i nie, poniewaz maja racje, zostali pomowienie o usmiercenie czlowieka,
    wiem ze jest to mozliwe, ale wine trzeba udowodnic

  • 9. Data: 2007-06-01 13:26:09
    Od: Michał <n...@n...cry>

    szerszen napisał(a):
    > i tak, poniewaz jest tu troche przesady, w koncu stoja po tej samej
    > stronie barykady

    Można by się pokusić o twierdzenie, że wszyscy stoją po tej samej
    stronie - policja, profesor wraz z fundacją, społeczeństwo. Bo jeśli
    chcieć stawiać barykadę to gdzie ją ustawisz? :>

    Ja myślę, że po czczych pogróżkach rozejdzie się po kościach, bo KS wraz
    z KGP dojdą do wniosku, że to będzie kompromitacja, bo sprowokuje do
    daleko posuniętego rozliczenia policji. Bez względu na wyrok.

    Po pogróżkach Ziobry skierowanych do Tuska w sprawie ochrony dóbr
    prokuratury też cicho. I też byłaby to kompromitacja bez względu na wyrok.

    > i nie, poniewaz maja racje, zostali pomowienie o usmiercenie czlowieka,
    > wiem ze jest to mozliwe, ale wine trzeba udowodnic

    Zgodzę się, ale... pomówień dokonanych przez policję zapewne będzie
    więcej. I właśnie to jest szkopuł. :)

    --
    pzdr

  • 10. Data: 2007-06-01 13:30:08
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > chcieć stawiać barykadę to gdzie ją ustawisz? :>

    pomiedzy nimi/nami a "swiatem przestepczym" :)

    > Zgodzę się, ale... pomówień dokonanych przez policję zapewne będzie
    > więcej. I właśnie to jest szkopuł. :)

    policja raczej nie pomawia, pomawiaja rozmaite ziobry i co najwyzej
    prokuratura, a trzeba z tym walczyc "silom i godnosciom osobistom" inaczej
    nie da rady