  • 31. Data: 2022-07-16 09:43:26
    Temat: Re: Byłam w Warszawie źle zaparkowałam
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ja bym to nazwał wiochą.
    Od razu w W-wie poznać słoika po tym, gdzie parkuje (na trawie, bo to dobro
    nadmiarowe w słoikolandzie gdzie beton mają tylko przed
    kościołem) i gdzie łazi (po drodze osiedlowej zamiast po idącym wzdłuż drogi
    chodniku).

    -----

  • 32. Data: 2022-07-16 09:45:08
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Od dawna nie ma.
    A szkoda, bo inni się uczyli.

    -----

  • 33. Data: 2022-07-16 09:46:35
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jest jeszcze njuans: musi być zatwierdzony projekt.

    -----