  • Data: 2005-01-11 09:50:27
    Temat: Brakujące metry kwadratowe w mieszkaniu
    Od: "MIS" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Mam pewien problem i chętnie skorzystam z porady, jeśli ktoś będzie w stanie
    coś poradzić :)
    Otóż w maju 2004 roku nabyłem mieszkanie w 4 mieszkaniowej willi.
    Willa ta początkowo była bliźniakiem 2 mieszkaniowym, ale poprzedni
    właściele przekształcili pojedyncze mieszkania na 2 więc powstały
    ostatecznie 4.
    Problem polega na tym, że kupiłem 65 m2, bo tak zostało napisane w projekcie
    podziału i adaptacji mieszkania i tak jest wpisane w księgę wieczystą, a w
    rzeczywistości jest 58.5 m2.
    Kogo można pociągnąć do odpowiedzialności za błędne oznaczone m2?
    W grę wchodzi kwota 6.5m2 x 3000 zł/m2 co daje w sumie 19 500 zł. Dodatkowo
    chciałbym wyprostować wszystko formalnie i zmienić zapis w księdze
    wieczystej.
    Kto ma to zrobić i na czyj koszt?
    Dodam, że wszystkie mieszkania w willi mają błędnie oznaczone m2 i problem
    wydaje się być poczwórny !!
    Pozdrawiam
    MIS