  • 11. Data: 2003-04-04 07:39:38
    Temat: Re: Brak instrukcji w j. polskim
    Od: "Hippo" <h...@N...pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał

    > Wydanie instrukcji jest obowiązkiem sprzedającego. Ale jej brak - moim
    > zdaniem - nie spowoduje jego odpowiedzialności w opisanym przez Ciebie
    > przypadku.

    Wlasnie o to mi chodzilo - dziekuje.

    > Częstotliwość taktowania jest jednym z podstawowych parametrów i nie
    wierzę
    > w to, by nie było jej napisanej na pudełku.

    Procesor byl hipotetyczny, rownie dobrze moglyby to byc meble do
    samodzielnego montazu, ktore uzytkownik zlozyl "tak jak czul ze bedzie
    dobrze", przez co np. wyrobil otwory i zlozenie poprawne mozliwe nie bedzie,
    badz meble beda rozchwiane. A co do procesorow, to raz, ze jest napisana
    tylko w wersji box, ktora jest drozsza i osobiscie takich nie kupuje, a dwa,
    ze w przypadku obecnych procesorow AMD w ogole nie jest podawana i nazwa
    modelu np 1700+ nijak sie ma do faktycznej czestotliwosci pracy, ktora
    wynosci 1466MHz.

    --
    pzdr
    Hippo

  • 12. Data: 2003-04-04 11:02:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    | ogole nie jest podawana i nazwa modelu np 1700+ nijak sie ma do
    | faktycznej czestotliwosci pracy, ktora wynosci 1466MHz.

    A to jednak wiadomo z góry, że jak 1700+ to częstotliwość 1466 MHz. :-))
    No to każdy z łatwością mógł pewnie, choćby na stronie producenta,
    sprawdzić, jaką to ma częstotliwość taktowania.