  • 1. Data: 2003-03-30 10:39:47
    Temat: Organy zewnętrzne państw
    Od: "Mih" <g...@w...pl>

    Co to są organy zewnętrzne państw?

  • 2. Data: 2003-03-30 17:42:34
    Temat: Re: Organy zewnętrzne państw
    Od: "kapitan NEMO" <b...@w...pl>

    > Co to są organy zewnętrzne państw?

    Moja gosposia mówi, że to są organy, które mają swoje siedziby poza
    granicami własnego państwa, np. przedstawicielstwa dyplomatyczne lub
    konsularne.
    pozdr.
    nemo

  • 3. Data: 2003-03-31 10:12:04
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "kapitan NEMO" <b...@w...pl> wrote in message

    > Moja gosposia mówi, że to są organy, które mają swoje siedziby poza
    > granicami własnego państwa, np. przedstawicielstwa dyplomatyczne lub
    > konsularne.

    A jak sie ma to do teorii organów? I kto tu jest organem?

    Depi.

  • 4. Data: 2003-03-31 12:48:21
    Od: "kapitan NEMO" <b...@w...pl>

    > A jak sie ma to do teorii organów? I kto tu jest organem?

    hmm... ja pojęcia nie mam - zapytam gosposię jak wróci z zakupów.
    pozdr.:-)
    nemo

  • 5. Data: 2003-03-31 14:17:12
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    > hmm... ja pojęcia nie mam - zapytam gosposię jak wróci z zakupów.
    > pozdr.:-)

    He he :-).

    Skonsultowalem sie z moja sprzataczka i ona twierdzi, ze klasyfikuje sie
    organy panstwa wystepujace w stosunkach miedzynarodowych ze wzgledu na
    siedzibe jako wewnetrzne ( prezydent, premier, Minister SZ ) i zewnetrzne,
    czyli przedstawicielstwa. Sprzataczka dosyc lakonicznie i enigmatycznie sie
    o tym wszystkim wyrazala, ale jak ja rozumiem, to "przedstawicielstwa" to
    ambasady w osobie ambasadora ( on moze dokonywac oswiadczen na rzecz swego
    panstwa ), a konsulaty maja tylko fukncje techniczna. Tak ja to widze. A -
    sprzataczka ma na nazwisko Góralczyk ( PWN 1995 )

    Depi.

  • 6. Data: 2003-03-31 22:05:46
    Od: "kapitan NEMO" <b...@w...pl>

    Wiem, że pewnie Cię to ubawiło, ale pisałem szczerą prawdę. Ja jestem tylko
    mechanikiem pokładowym i nie mam pojęcia o prawie, moja gosposia ukończyła
    prawo na US, a że pracuje u mnie i to w takim charakterze to całkiem inna i
    zdecydowanie za dłłłłłuuuuuga historia. Zresztą, kiedyś ją już po krótce
    przedstawiałem, chcąc uzyskać poradę, jak adoptować jej dziecko.
    pozdrawiam bardzo serdecznie:-)
    nemo

    ps.
    konto, z którego piszę, to też konto gosposi:-)
    n.