  • 511. Data: 2022-05-29 16:46:54
    Temat: Re: Ukraina: wydawanie broni "cywilom"
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Raczej sceptycyzm.

    Swójh sceptycyzm opierasz na braku wiedzy. Wiedzę dostałeś choćby w
    linku do bellingcata i dalej uważasz że nie masz wiedzy.

    > Boję się, że dokładnie tak to w praktyce wygląda. Oczywiście możemy to
    > potępiać, tym nie mniej takie są prawa wojny.

    Czyli ruskie strzeają do cywilów dlatego że strzelają do wszystkiego, a
    nie dlatego że ich rzekomi cywile atakują. Może i tak. Ale dodatkowo
    ręce im z tyłu wiążą? Chyba że to też taka inscenizacja.

    > Wcześniej raczej nie, albowiem byłyby - moim zdaniem  - widoczne na
    > filmie z drona. One przecież przecinają całą szerokość ulicy, a
    > przeciwległą (do strony, z której filmuje dron) krawędź ulicy widać.

    Jakby nie było, to nie są nieruchości - moga się pojawiać i znikać -
    niczego to nie dowodzi.

    > Dasz link? Bo jak dotąd widziałem film z drona, fotki ofiar oraz zdjęcie
    > z Google tego miejsca przed wojną zapewne zrobione.

    https://www.bellingcat.com/news/2022/04/04/russias-b
    ucha-facts-versus-the-evidence/

    Tu chyba było. Nie bardzo mogę teraz oglądać.

    > No właśnie nie. Nie twierdzę, że podrzucono je, ale niekoniecznie muszą
    > być powiązane z tym zdarzeniem przedstawionym na filmie z drona.

    Jak nie są? A co na tym filmie pokazano jak nie zastrzelenie rowerzysty?
    Nawet jakby się okazało że innego, to znaczy tylko tyle że zastrzelili
    dwóch - w czym niby to miałoby być lepsze?

    > Po za
    > tym należałoby jeszcze do pełnej oceny zobaczyć zdjęcie z miejsca
    > ustawienia bliższego rowerzyście BWP oraz zapytać żołnierza, czym
    > kierował się naciskając spust.

    No to pytaj. Ja tam widzę, to co widać. I że przyszły orki i zostawiły
    za sobą trupy cywili. Możliwości są dwie - seryjne samobójstwo,
    mistyfikację ukrainców którzy pozabijali cywili pod fałszywą flagą albo
    że ich pozabijały orki. Sprawa niby oczywista, no ale ty masz wątpliwości.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 512. Data: 2022-05-29 16:49:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Mnie też nie. Tyle, że trochę inaczej wygląda ocena moralna strzału do
    > nierozpoznanego celu w pustym mieście,

    Skąd pomysł, że puste? NIe było puste i strzelając do nierozpoznanego
    celu strzelasz statystycznie do cywila.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 513. Data: 2022-05-29 16:51:46
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.05.2022 o 15:46, Kviat pisze:

    > A prawda leży po środku, bo świat jest szary...
    > Więc wychodzi na to, że Niemcy słusznie nazywali ich bandytami?

    Racja jest jak dupa - każdy ma swoją.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 514. Data: 2022-05-29 20:29:50
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 29.05.2022 o 16:51, Shrek pisze:

    > Racja jest jak dupa - każdy ma swoją.

    Czyli wszyscy mają rację.
    Uznajemy racje hitlerowskich Niemiec.
    Racje ISIS do obcinania głów niewiernym i do niewolnictwa kobiet.
    Racje pedofilów.
    Racje płaskoziemców.
    Racje antyszczepionkowców...
    Nawet pis, konfederacja i wszystkie klony narodowców mają racje.

    Skoro wszyscy mają rację, to nie ma problemu.

    I oczywiście nie można zapomnieć, że szury też miały rację.
    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 515. Data: 2022-05-29 21:21:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29.05.2022 o 15:22, Kviat pisze:

    > Serio?
    > Ale wiesz dlaczego ludzie po II WŚ wpadli na pomysł utworzenia UE?

    W sumie wydawało mi się zawsze, że wiem, ale z II Ws mało to miało
    wspólnego, więc z ciekawością wysłucham Twojego pomysłu.

    > Tylko psychopatom wydaje się, że nie da się wymyślić nic mądrzejszego od
    > wojny. I że jeszcze nikt tego nie wymyślił.
    > Wymyślił. Uważaj, będzie trudne: można wojen nie toczyć.
    > Problem w tym, że jeszcze nikt nie wymyślił tabletki dla psychopatów, a
    > nie w tym, czy teren jest zabudowany domami, czy nie jest.

    Koncepcja tabletki dla psychopatów zapobiegającej wojnie nśrednio mnie
    przekonuje. w każdym razie sam piszesz, że jej nie ma.

    > No. Tęgie głowy, dla których problemem nie jest wojna, tylko gdzie i kiedy.

    Kilka oisób nad konwencjami pracowało. Sądzisz, że wszyscy byli psychiczni?

    > A inni dostrzegli, że problemem nie jest znalezienie miejsca do wojny,
    > bo dla psychopaty to żaden problem, a psychopaci, którzy tego miejsca
    > szukają.

    I czego dokonali ci inni?

    > Co to znowu za pojebana argumentacja? Jakieś dzielenie włosa na cztery,
    > czy trup jest bardziej, czy mniej nieżywy.
    > Że niby co? Że można toczyć wojny, bo jest trochę wolnego miejsca
    > przeznaczonego na wojny? A z wojnami skończymy dopiero, gdy miejsca na
    > wojny zabraknie? Stawiamy znaki, tu toczyć wolno, a tu nie wolno?
    > Ja pierdolę... Takie problemy do rozwiązywania może wymyślić tylko
    > psychopata.
    > Problemem jest wojna. Kropka.

    Jest - jak celnie zauważyłeś. ale ona jest i nie ma co udawać, że jej
    nie ma.

    > Te twoje "problemy" mogę rozwiązać w sekundę: pobudować wojenne
    > stadiony, bez zabudowań. Tam będą mogli "po prostu do siebie postrzelać"
    > i tam też będą mogli budować braterskie relacje w okopach. Specjalnie
    > dla nich postawię zdjęcie 1:1 rowerzysty, żeby sobie ratowali kolegów z
    > czołgu.
    >
    > Tobie się priorytety popierdoliły. Problemem są psychopaci wywołujący
    > wojny i psychopaci którzy wykonują ich rozkazy, a nie "coraz mniej
    > wolnych przestrzeni, na których można toczyć wojny".

    i tu wiele masz racji, ale nadal nie mam co na to poradzić.

    > O zabranie komuś życia na rozkaz hitlera.

    Której wojny celem było zabicie kogokolwiek samo w sobie?

    --
    Robert Tomasik

  • 516. Data: 2022-05-29 21:23:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29.05.2022 o 16:49, Shrek pisze:

    > Skąd pomysł, że puste? NIe było puste i strzelając do nierozpoznanego
    > celu strzelasz statystycznie do cywila.

    Widzisz na filmie z DRONa kogokolwiek poza cyklistą?

    --
    Robert Tomasik

  • 517. Data: 2022-05-29 22:00:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.05.2022 o 20:29, Kviat pisze:

    > Czyli wszyscy mają rację.

    Nie. Po prostu każdy ma swoją.

    > Uznajemy racje hitlerowskich Niemiec.

    Ja tam uznaję raczej naszą. Zresztą widzę postęp hitlerowskich, ale
    niemiec, a nie po prostu hitlerowców:)

    Widzę natomiast, że ty uznajesz rację żydow w palestnie a ja mam na
    przykład na to inny pogląd. Tak jak pisałem - każdy ma swoją.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 518. Data: 2022-05-29 22:03:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Widzisz na filmie z DRONa kogokolwiek poza cyklistą?

    W pustym mieście odnaleziono kilkaset ciał - również ze związanymi z
    tyłu rękami. Więc tak średnio puste było.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 519. Data: 2022-05-29 22:21:40
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > W pustym mieście odnaleziono kilkaset ciał - również ze związanymi z
    > tyłu rękami. Więc tak średnio puste było.

    Musisz mataczyć i "być nieprecyzyjny" *na grupie prawo*?
    Jeszcze dokładnie nie *policzyli* ile ciał w tym dokładnie ile ze
    związanymi rękami?

    *Samo* związanie rąk można wyjaśnić po linii "zabity przypadkowym
    ostrzałem w trakcie konwojowania". Czy ty do kurwy nędzy nie potrafisz
    sklecić oskarżenia kompletnego. tylko coś co na pierwszy rzut oka
    wygląda jak bardzo dziurawa skarpeta? Nie masz wyczucia ile trzeba
    podać by być przekonującym nie tylko dla już przekonanych?

    IMHO *Na grupie prawo* nie operowanie dokładnymi liczbami (z podaniem
    źródła) co do sztuki może sugerować udział w zabawie w medialny głuchy
    telefon (i to jeszcze z udziałem propagandy wojennej) albo ustawianiem
    emocjonalnego odbioru przez stronę sporu.

    Przedobrzyłeś z "doskonałością"
    https://pl.wikiquote.org/wiki/Antoine_de_Saint-Exup%
    C3%A9ry

    --
    A. Filip

  • 520. Data: 2022-05-29 22:47:25
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 29.05.2022 o 22:00, Shrek pisze:

    > Nie. Po prostu każdy ma swoją.

    Co nie?
    Skoro każdy ma swoją rację, to każdy ma rację.

    A szury miały rację.
    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr