  • 1. Data: 2004-08-02 16:56:13
    Temat: Błąd w odpisie z Księgi Wieczystej
    Od: marcolphus <n...@z...mojego.maila>

    Otrzymałem odpis z Księgi Wieczystej zawierający błedne informacje,
    chociaż na zawiadomieniu o wpisie do KW informacje te były prawidłowe.

    Czy sąd ma obowiązek od ręki wydać mi nowy odpis, czy też znowu będę
    musiał czekać miesiąć i w dodatku płacić za każdą stronę odpisu?

    Czy warto z tym iść do szefa działu (w przypadku konieczności długiego
    czekania - sprawa jest pilna, bo papiery są potrzebne do banku)?
    --
    == gry dodawane do czasopism ============== http://www.markolf.fr.pl ==
    == http://members.tripod.com/markolf ==== complete fluke discography ==