    From: "nina" <a...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Bład w naliczeniu wypłaty - kto winny?
    Date: Wed, 09 Mar 2005 12:41:24 GMT

    Witam Szanownych Grupowiczów.

    Drugi miesiac z rzedu ksiegowa firmy,w ktorej jestem zatrudniona
    popelnila ten sam blad w naliczeniu mojej wyplaty.Jestesmy rozliczani z
    systemu godzinowego i drugi miesiac z rzedu ksiegowa wlasnorecznie naniosla
    korekty reczne w moim HSK ( rozliczenie godzinowe czasu trwania pracy ),w
    wyniku czego dolozyla mi 20 godzi w styczniu i 10 godzin w lutym.Sa to
    godziny fikcyjne,bo mnie wtedy nie bylo w pracy.Po prostu popelnila blad,
    pomylila sie.Sama zgosilam ten blad ksiegowej.Stwierdzila,ze jestem "dziwna"
    iz donosze o bledzie,ktory i tak jest na moja kozysc,ale to niewazne.
    Stierdzila,ze w takim razie obetnie mi to z wyplaty w najblizszym miesiacu.
    Chcialam sie dowiedziec,czy moge wnioskowac o to,aby to ona poniosla
    konsekwencje finansowe jej wlasnego bledu, tzn.zeby to ona zaplacila ta
    roznice,a nie ja.W koncu to jej blad,a kazdy powinien odpowiadac za swoje
    bledy,tym bardziej,ze pojawiaja sie one notorycznie.Czy jest na to jakas
    ustawa? Czy koniecznie to mnie musza to potracac?

    Nina