  • Data: 2005-03-09 14:04:39
    Temat: Re: Bład w naliczeniu wypłaty - kto winny?
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Drugi miesiac z rzedu ksiegowa firmy,w ktorej jestem zatrudniona
    > popelnila ten sam blad w naliczeniu mojej wyplaty.Jestesmy rozliczani z
    [...]
    > Chcialam sie dowiedziec,czy moge wnioskowac o to,aby to ona poniosla
    > konsekwencje finansowe jej wlasnego bledu, tzn.zeby to ona zaplacila ta
    > roznice,a nie ja.W koncu to jej blad,a kazdy powinien odpowiadac za swoje
    > bledy,tym bardziej,ze pojawiaja sie one notorycznie.Czy jest na to jakas
    > ustawa? Czy koniecznie to mnie musza to potracac?

    Księgowa może ponieść konsekwencje swojego błędu (upomnienie, nagana itp.)
    natomiast nie ma żadnego powodu, żebyś Ty dostała pieniądze, które Ci się
    nie należą. Masz prawny obowiązek je zwrócić (szukaj pod bezpodstawne
    wzbogacenie), jeżeli pracodawca tego zażąda, może też potrącić to z
    przyszłej wypłaty.

    Pozdrawiam,
    Beniamin