    From: "Konrad Grudzinski" <g...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Biuro Windykacyjne
    Date: Wed, 19 Jan 2005 09:14:43 +0100

    Witam,
    dzwonia do mnie z biura windykacyjne o zaleglosc. Zostala ona uregulowana
    okolo 3mce temu i o sprawie juz dawno zapomnialem. Ze wzgledu na balagan u
    siebie badz nie wiem gdzie, dzwonia do dzis, pracownicy sa napastliwi itp
    itd - tym bardziej iz wydaje im sie, ze sa bezkarni. Czy jest jakis sposob,
    aby takiemu pracownikowi dobrac sie do przyslowiowej d. ew. czy oni
    napastuajc mnie telefonami nie wchoadza w maly konlikt z jakims przepisem.
    Moglbym oczywiscie im wyslac potwierdzenie wplaty, ale po ich podejsciu do
    sprawy wcale nie mam ochoty tego robic.
    Bede wdzieczny za jakiekolwiek rady.
    Pozdrawiam,
    Konrad