  • 21. Data: 2011-07-19 14:02:27
    Temat: Re: Bilety a zmiana stawki
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Maddy

    > Coś takiego jak przedpłata to Ci się w głowie nie mieści?

    Taka, która ulega przepadkowi po jednostronnej decyzji o zmianie cen ze
    strony przewoźnika? Rzeczywiście się nie mieści.

  • 22. Data: 2011-07-19 14:12:24
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 19-07-2011 16:02, to pisze:
    > begin Maddy

    > Taka, która ulega przepadkowi po jednostronnej decyzji o zmianie cen
    > ze strony przewoźnika? Rzeczywiście się nie mieści.

    A ulega? Gdzie tak jest?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 23. Data: 2011-07-19 14:17:56
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (19.07.2011 15:46), witek wrote:

    > nic nie straciles
    > jesli to jest bilet kwotowy, to pewnie da sie dokupic bilety na "doplate"
    > w kazdym razie na pewno mozesz isc i oddac.

    Nie u wszystkich przewoźników tak się da składać bilety.

    Na przykład, w Lublinie można było "składać" bilety kwotami, tj. 2
    bilety za 1zł (kwoty z sufitu, bo nie pamiętam ile dokładnie kosztowało)
    dawały uprawnienia biletu 2zł. Potem zmienili, tak że liczyły się
    nominały czasowe - czyli 2 ulgowe bilety za 1zł 30 minutowy dawały prawo
    do jazdy godzinę, ale nie dawały prawa do przejazdu "normalnego" 30
    minutowego.

    Teraz może być jeszcze inaczej.

    p. m.

  • 24. Data: 2011-07-19 14:33:13
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@g...pl>

    Ciekawe: a jak to jest przy miesięcznych / kwartalnych / rocznych ??
    I w sumie fundamentalne:
    Czy komunikacja miejska podpada pod prawo przewozowe?
    Czy bilet dajmy na to PKP kupiony w przedsprzedaży podlega dopłacie po
    zmianie cennika??
    Generalnie to społeczeństwo daje się masowo robić w ch... przy likwidacji
    żetonów do automatów, kart do telefonów, biletów itp. itd.
    Okraść 10 milionów obywateli po drobne 5 zł i się jakoś uzbiera.

    -----
    > Decyduje chwila zawarcia umowy, czyli zajecia miejsca a nie kupienia
    biletow.

  • 25. Data: 2011-07-19 14:41:09
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ty się Śmiejek śmiej, a mnie właśnie z poczty wrócili ze znaczkami, bo
    znaczki ze "znakami zodiaku" (coś po 1,35 zł/szt.) nieważne już są, bo
    nieważne są.
    Tu się okradnie obywatela, tam się okradnie obywatela, i będzie się im żyło
    lepiej.
    W polityce nie chodzi o to, żeby Cię nie okraść.
    Chodzi o to, żeby Cię jednostkowo okraść na tyle mało, żeby Ci się nie
    chciało rewolucji robić.
    Patrz Indie, Rosja, Chiny, USA.
    A jak przeholujesz (jak dajmy na to w Polsce czy Egipcie), to się udaje, że
    rewolucja była.
    I że niby nowy rząd.
    Tylko koryto jakby to samo.

    -----

  • 26. Data: 2011-07-19 15:12:10
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2011-07-19 15:39, to pisze:

    > To czym jest w takim razie kupno biletu? Udzieleniem poĹźyczki
    > przewoĹşnikowi?

    Wykupieniem konosamentu ;)

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 27. Data: 2011-07-19 15:16:05
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Masz leniu
    http://www.kzkgop.com.pl/informacje/p-1-waznosc-bile
    tow-okresowych-po-1-sierpnia-br.html

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 28. Data: 2011-07-19 17:09:24
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 19.07.2011 15:46, witek pisze:
    > nic nie straciles
    > jesli to jest bilet kwotowy, to pewnie da sie dokupic bilety na "doplate"

    O ile wprowadzą dopłaty na 20gr. Słabo to widzę, bo drożej produkcja i
    sprzedaż wyjdzie.

    > w kazdym razie na pewno mozesz isc i oddac.

    nie sądzę. Na jakiej podstawie sklep ma mi to przyjąć?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 29. Data: 2011-07-19 17:09:47
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 19.07.2011 15:44, witek pisze:

    > za nic
    > wykupiles sobie ichniesze srodki płatnosci, ktorymi placi sie wsiadajac
    > do autobusu.

    Tylko z nominałów 2,60zł nie da się uskładać 2,80zł.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 30. Data: 2011-07-19 17:36:40
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (19.07.2011 19:09), Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > O ile wprowadzą dopłaty na 20gr. Słabo to widzę, bo drożej produkcja i
    > sprzedaż wyjdzie.

    > nie sądzę. Na jakiej podstawie sklep ma mi to przyjąć?

    Nie sklep, a kasa komunikacji (MPK/MZK/ZKM/XXX)

    p. m.