  • 51. Data: 2009-09-11 05:40:50
    Temat: Re: Bilet okresowy
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 10 Sep 2009 09:10:43 -0500, witek napisał(a):

    > to mozesz powiedzieć co jest treścią tej umowy i skąd wziąłeś te dane?

    http://www.kzkgop.com.pl/cennik/taryfa/
    oraz
    http://www.abc.com.pl/serwis/du/1995/0575.htm

    > Dla przypomnienia. powinna zawierać informację,
    > kto kogo przewiezie,

    :)

    > skad dokąd,

    Rozdział II, art. IV pkt B ust. 1 - czyli na całym terenie działania KZKGOP

    > kiedy

    Kiedy ja mam na to ochotę

    > i w jakim czasie

    §2 pkt 4a

    > i ile to koszyuje.

    Rozdział II, art. IV pkt B ust. 1

  • 52. Data: 2009-09-11 06:53:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Herald wrote:

> [...]
    >
    > :)

    > Rozdział II, art. IV pkt B ust. 1 - czyli na całym terenie działania KZKGOP

    to nie jest określenie skąd dokąd tylko teren działania.

    > Kiedy ja mam na to ochotę

    to nie jest określenie terminu.

  • 53. Data: 2009-09-11 08:05:30
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Fri, 11 Sep 2009 01:53:13 -0500, witek napisał(a):

    > to nie jest określenie skąd dokąd tylko teren działania.

    Mówił ci ktoś że jesteś pierdolnięty?

  • 54. Data: 2009-09-11 08:11:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Herald wrote:

    >>> oraz

    > Mówił ci ktoś że jesteś pierdolnięty?

    tak, dużo osób, ale zwykle sami już mieli orzeczenie o
    ubezwłasnowolnieniu z powodu choroby umysłowej.