  • 1. Data: 2009-09-08 19:20:03
    Temat: żarcik branżowy :)
    Od: Adam Wójcik <w...@g...com>

    Kilku chirurgów spotkało się na przerwie obiadowej. Rozmawiają o tym,
    kogo najbardziej lubią operować.
    - Ja to bardzo lubię operować księgowych. Wszystko w środku jest
    ponumerowane.
    - Jeszcze łatwiejsi w obsłudze są bibliotekarze. Wszystko mają ułożone
    w porządku alfabetycznym - twierdzi drugi chirurg.
    - Ja to lubię informatyków. Wszystkie narządy oznaczone są
    odpowiednimi kolorami.
    - A ja uważam, że najłatwiejsi do zoperowania są prawnicy. Nie mają
    serca, nie mają kręgosłupa, nie mają jaj, a głowę i dupę można bez
    problemów zamienić miejscami.

    za www.1000kawalow.pl

  • 2. Data: 2009-09-09 05:43:55
    Temat: Re: żarcik branżowy :)
    Od: spp <s...@o...pl>

    Adam Wójcik pisze:

    > za www.1000kawalow.pl

    A gdzie obiecany żarcik? ;)

    --
    spp

  • 3. Data: 2009-09-09 12:54:36
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Że adwokaci mówią prawdę, co ich boli, a tak naprawdę żołądek pełen zwrotek.
    JaC

    -----