  • 11. Data: 2002-05-10 13:27:19
    Temat: Re: Biegle pytania
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Jednak warunkiem popelnienia czynu zabronionego, tym bardziej z art.291 jest
    swiadome dzialanie, lub uswiadomienie sobie mozliwosci pochodzenia rzeczy i
    zgadzanie sie z tym. Jak wyzej zauwazono jest bardzo duza szansa pomylki przy
    sciaganiu programu. Czy to program jest nienalezycie opisany czy tez strona
    jest taka ze wszystko free. Art. 80? dopuszcza odstapienie od kary w przypadku
    dzialanie w blednym, usprawiedliwionym przekonaniu o legalnosci dzialan. Tylko
    jaka jest szansa na takie bledne pzrekonanie ? Widze z Waszych wypowiedzi ze
    duza.

    > [...]
    Jak mam sie przekonac o warunkach licencji bez komputera ?

    A co powiecie na fakt uzyczenia nielegalnego programu, zapewniajac ze jest
    legalny ?

    Bardzo zainteresowany Piotr