  • Data: 2009-09-08 19:56:00
    Temat: Biblioteka szkolna
    Od: "Jaro" <j...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Mam problem. Swego czasu studiowalem na pewnej uczelni, wypozyczylem w
    celach edukacyjnych ok 25 ksiazek, odszedlem z uczelni ale zapomnialem o
    ksiazkach. Przyslali monit, zebym oddal ksiazki i postraszyli kara 20PLN za
    przetrzymanie kazdej z ksiazek. Pojechalem oddalem ksiazki i przeprosilem -
    nic nie naliczyli. Dzis przyszlo pismo ze beda mnie scigac za ta naleznosc.
    Czy maja do tego prawo? W jaki sposob moza to zrobic - za moich czasow jak
    wyrabialem karte biblioteczna nie bylo zadnych kar finansowych dopiero
    niedawno je wymyslili?

    Pozdr
    Jaro