    From: "Rafał M" <markii@pocztaWYTNIJ_TO.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Bezzwrotna oplata organizacyjna a niewywiazanie sie z umowy.
    Date: Wed, 16 Jun 2004 16:27:05 +0200

    Witam

    Mam nastepujacy problem.
    Podpisujac umowe z firma ktora zobowiazala sie w niej wykonac dla mnie
    usluge wplacilem kwote 550 zl jako "bezzwrotna oplate orgainzacyjna" oraz
    5000 zl jako zapate za usluge.
    Poniewaz firma nie wywiazala sie z umowy chce zwrotu pieniedzy. 5000 zl
    oddadza mi bez problemu, natomiast nie chca oddac 550 zl "bezzwrotej oplaty
    organizacyjnej".
    Teraz mam pytanie, czy maja do tego prawo? Jesli to ja bym chcial zerwac
    umowe, oczywiscie te 550 zl przepada, ale co w przypadku gdy forma nie
    wywiazala sie z zobowiazania?

    Pozdrawiam
    Rafal