  • 1. Data: 2002-08-27 14:05:39
    Temat: Bezprawne zamieszczenie moich zdjęć !
    Od: g...@p...onet.pl

    Witam

    Mam pytanie czy ktoś spotkał swoje zdjęcia w gazecie zamieszczone tam bez
    pozwolenia i pytania o zgodę na publikacje. Tak się składa że poczytna wielka
    gazeta zamieściła kilka zdjęć mojego autorstwa nie pytając o zgodę.
    Mój list w tej sprawie pozostaje bez echa. Czy ktoś w podobnej sprawie ma
    jakieś doświadczenia ? Zdjęcia zostały skopiowane z mojej internetowej strony i
    wykorzystane w pewnej publikacji (jak się okazuje już drugi raz)

    Pozdrawiam

    Zenit

    http://www.grzybypodhala.prv.pl

  • 2. Data: 2002-08-27 14:45:00
    Temat: Re: Bezprawne zamieszczenie moich zdjęć !
    Od: "Andrzej Tokarski" <a...@a...com.pl>

> [...]
    strony i
    > wykorzystane w pewnej publikacji (jak się okazuje już drugi raz)

    Witam,
    Może na pl.rec.foto znajdą się osoby, które przez coś takiego przechodziły.
    Zobacz też na stronie http://www.zpaf.pl/, deklarują pomoc prawną nie tylko
    dla swoich członków.

    AJT
    *** programy dla firm: http://ajt.com.pl ***

  • 3. Data: 2002-08-27 17:57:25
    Od: g...@p...onet.pl

    > Może na pl.rec.foto znajdą się osoby, które przez coś takiego przechodziły.
    > Zobacz też na stronie http://www.zpaf.pl/, deklarują pomoc prawną nie tylko
    > dla swoich członków.
    Witam
    Dziękuje za podpowiedź