  • 1. Data: 2006-08-16 19:44:42
    Temat: Nowi w DG zwolnieni od ZUS?
    Od: b...@p...onet.pl

    Czy to prawda, że osoby, które po raz pierwszy otwierają działalność gospodarczą
    - są w pierwszym okresie działalności zwolnione od płacenia ZUS-u ?

    Jak to wygląda? Czy możecie mnie odesłać do konkretnego przepisu?

    pozdro
    bajczor

  • 2. Data: 2006-08-16 19:49:56
    Temat: Re: Nowi w DG zwolnieni od ZUS?
    Od: "Angie" <h...@W...fm>

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy to prawda, że osoby, które po raz pierwszy otwierają działalność
    > gospodarczą
    > - są w pierwszym okresie działalności zwolnione od płacenia ZUS-u ?

    Nie prawda. Placa nizszy ZUS przez okres 2lat i to pod pewnymi warunkami
    http://www.twojafirma.info/nizszy-zus.php

    Angie

  • 3. Data: 2006-08-16 23:15:35
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    > Placa nizszy ZUS przez okres 2lat i to pod pewnymi warunkami
    > http://www.twojafirma.info/nizszy-zus.php
    >
    > Angie

    Narusza to co nieco konstytucję. Ale kto by sobie takimi pierdołami głowę
    zaprzatał. Konstytucja jest potrzebna wtedy gdy jakiemuś rzązdacemu krzywda ma
    się dzić bo go zlapali na przekręcie. Zwykłym ludkom ona na nic. Tomek

  • 4. Data: 2006-08-18 10:38:31
    Od: TLZ <t...@w...info.com.pl>

> [...]
    > się dzić bo go zlapali na przekręcie. Zwykłym ludkom ona na nic. Tomek

    Ze co? W którym punkcie?!

    --
    TLZ.| http://rtfm.killfile.pl/#wybierz

  • 5. Data: 2006-10-19 17:54:18
    Od: "colllien1" <c...@w...pl>

    > Czy to prawda, że osoby, które po raz pierwszy otwierają działalność
    > gospodarczą
    > - są w pierwszym okresie działalności zwolnione od płacenia ZUS-u ?

    tak jest to prawda ale po czesci tzn placisz składkę na ubezpieczenie
    zdrowotne w pełnej wysokości a podstawa składki na ubezpieczenie społeczne
    nie może byc niższa aniżeli 30% najniższego wynagrodzenia czyli w 2006 kwoty
    899,10zł
    tj przez okres 24 pierwszych miesiecy prowadzenia działalności
    za miesiac wrzesien wynioslo to ok 270zł

    > Jak to wygląda? Czy możecie mnie odesłać do konkretnego przepisu?

    pozdrawiam dominika