  • 1. Data: 2003-06-28 18:44:14
    Temat: Bezpieczny wynajem
    Od: "Janusz" <i...@a...com.pl>

    Witam

    Mam 2 pokojowe mieszkanie i chce je _komuś_ wynająć. Jak sformuowac umowe,
    zeby była dla mnie bezpieczna i korzystna ?
    Bede wdzieczna za podpowiedzi na konto g...@o...pl
    Z góry dzieki za pomoc

    gosia

  • 2. Data: 2003-06-28 19:30:41
    Temat: Re: Bezpieczny wynajem
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Janusz" <i...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    > Mam 2 pokojowe mieszkanie i chce je _komuś_ wynająć. Jak sformuowac umowe,
    > zeby była dla mnie bezpieczna i korzystna ?
    > Bede wdzieczna za podpowiedzi na konto g...@o...pl

    jezeli chcesz to zrobic na umowe, a nie jak wiekszosc na gebe, i po cichu
    przed fiskusem, to nie umowa jest wazna tylko jej wypowiedzenie, wynajmujacy
    mieszkanie musi ci podpisac wypowiedzenie umowy bez wstawionej daty, jest to
    zabezpieczenie dla ciebie na wypadek gdyby ktos nie chcial placic i nie
    chcial sie wyprowadzic, wstaiwasz wtedy tylko date i fora ze dwora