    From: "Stan_Z" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Bez tematu Sandro HELP!
    Date: Tue, 1 Apr 2003 08:24:41 +0200

    Użytkownik "Marcin Olender" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b693t1$m4a$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Boze, Stan! Czy Ty przeczytales, co Ty wypisujesz? Ojcu radzisz, by sie
    nie
    > goraczkowal, tylko pisal do dzieciaków listy??? Zeby kiedys mógl pokazac,
    ze
    > byl dobrym Tatusiem?!?!?! Ty na serio, czy jaja sobie robisz?
    >
    > A jesli chodzi o meritum, to jesli sad wyda odp. postanowienie, to sa
    metody
    > wymuszenia jego realizacji. Nie moze byc tak, ze mamuska sie wypina na
    > wymiar sprawiedliwosci i tyle.
    >
    > Pozdrawiam

    Mam strasznego kaca bo właśnie siedzę przy podobnym przypadku i co gorsza
    między państwowym. Niestety dostaje pomieszania zmysłów jak widzę te
    wszystkie relacje wyroki, a między tym wszystkim dzieciaki, które
    praktycznie nie wiedzą co jutro wsadzą do gara i czy w ogóle wsadzą (jeszcze
    ten francuski w wyrokach brrrryyyy).
    Jak to wszystko widzę to dochodzę do wniosku, iż zasądzić można wszystko
    tylko z realizacją jest tragicznie.
    Jedyną metodą skutecznego ścigania i egzekucji wyroku to złapać dubeltówkę
    odstrzelić jaja takiemu bydłu albo przypiekać na ruszcie. Ach przydało by
    się prawo rodem ze średniowiecza.
    Najgorsze jest to, że o pomoc prosili mnie znajomi, którym trudno odmówić.
    Moja wrodzona niechęć do KRiO powoduje, że czuje się jak bym nurkował w
    szambie ludzkiego życia.

    MAŁE PYTANKO NA MARGINESIE

    Czy dzieci 15 i 17 lat mogą podpisać pozew o alimenty skoro mamusia nie pali
    się z tym tylko woli się unosić.... no właśnie czym? honorem? to jakiś
    absurd i to nie jedyny.

    Jeszcze tak pokręconej sprawy nie widziałem. Najchętniej to pogadał bym z
    kimś prywatnie bo jak dłużej studiuje tę sprawę to dostaje obłędu i nie wiem
    co z czym i po czym. Tory mi się przestawiają lewy na prawy i prawy na lewy.
    Najchętniej to pokazał bym komuś treść wyroków dotychczasowych i pogadał.
    o sytuacji bo jestem bliski obłędu.

    Stan_Z
    Mój stan jest zapewne wynikiem zbytniego osobistego uwikłania się w los tej
    rodziny i kilku nocy niewyspanych z tego powodu. Do tego czas ze swą
    nieszczerą naturą nie chce się zatrzymać.