  • Data: 2016-04-29 14:38:54
    Temat: Bełkot prawny cd
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Kilka miesięcy temu z UM listem poleconym dostałem takie pismo:
    https://zapodaj.net/2f3790409c57c.jpg.html

    Zgadnie ktoś o co chodziło?

    Ja się dowiedziałem ale musiałem w tym celu wykonać dwa telefony pierwszego dnia i 3
    telefony dnia kolejnego- dopiero wtedy połączono mnie z osobą która wytłumaczyła o co
    chodzi.

    Za jakiś czas listem poleconym dostałem kolejne jeszcze dłuższe pismo- wstawię treść
    przy okazji

    Skoro tu pisze to zamknąć mnie nie zamknęli ale sprawa w której wysłali do mnie aż
    dwa pisma(Burmistrz wszczyna postępowanie...) tego się najbardziej wystraszyłem) była
    poważnej wagi zapewne;)
    Kto zgadnie o co chodziło?