  • Data: 2002-08-05 07:45:10
    Temat: Bardzo proszę - o pilną pomoc !
    Od: S...@u...gov.pl (Sławomir Obrzeżgiewicz) szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie !

    moja prosba jest umotywowana gdyz obawiam sie o moja rodzine .
    -a zatem przedstawie problem:

    18-12-1999r. kupiłem w Bydgoszczy komputer na raty podpisując umowę z
    Bankiem PBK S.A. i firmą ratalną System Gwarant.

    Na moję chyba nieszczęście zostałem objęty promocja "1-2-3", która mówiła ze
    jak będę kredyt obsługiwał terminowo to
    ostatnie dwie raty zaplacą za mnie PBK i System Gwarant.

    Dalej:

    15-10-2001r. złożyłem wniosek w siedzibie firmy System Gwarant o zapłatę
    pozostałych rat i uwzględnienie promocji. I cisza.

    Po 5 mieisącach tj. 26-02-2002r. dostałem odpowiedż z ww. firmy , że nie
    uwzględniają mi tej promocji i musze płacic sam te 2 ostatnie rarty !

    Skontaktowałem sie z bankiem PBK i oni stwierdzili , że rzeczywiście jedna
    rata wpłyneła nieterminowo ale to z ich winy PBK i promocje powinni mi
    uznać.

    Skierowali nawet takie pismo do System Gwarant (podpisane przez Dyrektora
    Banku i Główną Księgową) iż kredyt wg nich obslugiwany byl terminowo i
    proszą o uznanie promocji.

    Pismo dostalem do wiadomości datowane 08-03-2002r.

    i znowu cisza !!!!

    Po kolejnych 5 miesiącach:

    I teraz najważniejsze, w piątek czyli 02-08-2002r. dostałem pismo z
    POZNANIA (listem zwykłym) z firmy windykacyjnej INKASO
    która pisze , że działa w porozumieniu z bankiem .Do pisma nie dołączono ,
    żadnych pelnomocnictw, nie podano żadnej podastawy prawnej , czy bankowego
    tytułu egzekucyjnego, nic.

    W tymże piśmie straszą mnie , że jak nie zapłacę tych dwóch rat do
    07-08-2002.r. (nie wyznaczyli terminu od doręczenie pisma , tylko z góry go
    wyznaczyli) to przyjedzie do mnie cyt:"...ZESPÓŁ REAGOWANIA BEZPOŚREDNIEGO,
    który przeprowadzi wizje lokalną i doprowadzi do odzyskania dlugu..., za ich
    przyjazd bedę obciążony kwotą 250zł"- zaś za pracę tej firmy mam zaplacic
    natychmiast 80zl. (dołączony kwitariusz przekazu).

    Pismo podpisał Specjalista ds. Windykacji Radomir Kordek.

    Bardzo prosze o rady co mam zrobic z takim pasztetem. Czy to się nadaje do
    POLICJI ?
    Ustawa o ochronie danych osobowych (zlamana przez Bank) ?
    Boję się o rodzinę , tymbardziej , ze mam tylko 2 dni !!!!

    pozdrwiam.
    Sławomir Obrzezgiewicz