  • 11. Data: 2005-02-21 19:21:45
    Temat: Re: Bardzo mądry Najwert S:(((
    Od: "Wiesiek" <r...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Wiesiek" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Toż o tym nawet ciołek i matołek wie. Czym się podniecasz??
    > Sądzisz, że tylko ty o tym wiesz?
    > Zadałeś idiotyczne pytanie:
    > "Pewnie Ty Leszku tez nie wiesz jak powinien stac taki znak ??
    > Na co Ci odpowidziałem:
    >
    > To Cię zabolało??
    >

    > Pzdr
    > Leszek

    Oczywiście masz rację, teraz zrozumiałem, jestem ciołkiem, matołkiem i
    cymbałem, dziękuję za informację

    pozdrawiam

    Wiesiek

  • 12. Data: 2005-02-22 09:02:31
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Drogi Leszku, skąd taki wniosek, skąd możesz wiedzieć w co wierzę,

    To skąd kilka wątków o tym samym?

    > wcale tak nie uważam, rozumiem procedury, tylko sie zdziwiłem, że w takim
    > trybie, nic wiecej.

    Tryb jak tryb. Co w nim dziwnego?

    >Dlaczego ślepo bronisz policji i sądu?

    A co Sąd zrobił nie tak?

    >I nie musisz nazywać ludzi
    > cymbałami,

    Takich którzy nie potrafią znaleźć rozporządzenia w sieci i zanudzają
    innych, muszę.

    Pzdr
    Leszek

  • 13. Data: 2005-02-22 09:05:20
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Oczywiście masz rację, teraz zrozumiałem, jestem ciołkiem, matołkiem i
    > cymbałem, dziękuję za informację

    Masz jednak poważny problem z czytaniem ze zrozumieniem.
    Te "imiona" przysługują tym, którzy mają problem ze znalezieniem i
    przeczytaniem rozporządzenia w sprawie znaków i sygnałów a zawracają d...
    innym.
    Ty ponoć się przygotowałeś i masz rozporządzenie przy sobie.

    Pzdr
    Leszek