    From: p...@i...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Bank - i jego gra w kulki z klientem.
    Date: Tue, 21 Oct 2008 08:17:33 -0700 (PDT)

    Witam
    Mam dosc przykre przygody z Bankiem w ktorym mam kredyt.
    1. Przykladowo Bank w tamtym roku zaczal naliczac mi raty kredytowe z
    oprocentowaniem w zlotowkach a nie CHF przez co nieswiadomie (bo z
    automatu) pobieral mi z konta wieksze kwoty az sam sie zorientowalem
    ze cos jest nie tak i wyprostowalem sprawe po bojach. Oczywiscie bym
    placil do dzis jesli bym tego nie sprawdzil.
    2. Bank wyslal mi pismo ze ubezpieczenie wkladu wynosi prawie 3000 zl
    troche sie zdziwilem bo to byla spora kwota okazalo sie ze mialem
    racje a ubezpieczenie mialo wynosic okolo 500 zl no i oczywiscie w tym
    wypadku rowniez by mi z automatu potracili z konta te 3000 a ja bym
    dalej w nieswiadomosci zyl.

    Pewnie jest wiecej takich spraw zwiazanych z moim kontem bo
    przykladowo te 2 wyszly tylko przez to ze sie zaczolem interesowac
    tymi kwotami.
    Co ja mam zrobic w takiej sytuacji ? Chce jakos rozwiazac sprawe po
    ludzku a nie z kazda kwota pobrana od banku i pismem latac do
    prawnika.
    Pzdr