  • 1. Data: 2006-03-28 12:44:45
    Temat: Bank chce ode mnie pieniadze....
    Od: p...@p...onet.pl

    Po poltorarocznej rozlace z moim bylym bankiem, zamknieciu kredytu,
    przedterminowym jego splaceniem (hipotecznym) dostaje od banku pismo ze musze
    uregulowac jakies tam przewalutowanie na tamten czas i oplate za szybsze
    splacenie kredytu. Jak pamietam szybsze spacenie kredytu w tym banku nie
    pociagalo za soba zadnych finansowych konsekwencji. Poza tym od poltorej roku
    moja hipoteka jest juz zolniona od tego banku. Wiec chyba wszystko na ten czas
    zostalo zalatwione poprawnie, bo gdyby tak nie bylo nie pusciliby mnie wolno ze
    starego banku???
    Moze sie myle ? Czy wogole musze odpowiadac na ich pismo skoro nawet nie bylo
    listu poleconego tylko zwykly. Moze znowu szukaja jelenia ??? Z tego co pamietam
    panowal tam niezly burdel.

  • 2. Data: 2006-03-28 12:50:52
    Temat: Re: Bank chce ode mnie pieniadze....
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > Jak pamietam szybsze spacenie kredytu w tym banku nie
    > pociagalo za soba zadnych finansowych konsekwencji.

    Nie polegaj na pamięci tylko sprawdź w umowie i regulaminie.

> [...]
    ten czas
    > zostalo zalatwione poprawnie, bo gdyby tak nie bylo nie pusciliby mnie

    Zwolnienie zabezpieczeń nie jest dowodem na brak zobowiązań.