  • 1. Data: 2003-06-09 13:36:39
    Temat: Bandytyzm...rozbój Świadectwo kwalifikacyne
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    Poszedłem uaktualnić sobie Świadectwo kwalifikacji. Przewóz osób i towaru.
    Od nowego roku wszedł przepis wg którego kosztuje to ponad 500 zł
    LUDZIE TO JEST BANDYTYZM. Pobierać haracz najczęściej od ludzi bezrobotnych?
    Jest ot od nowego roku i jeszcze nikt tego nie zaskarżył? Gdzie my żyjemy?
    Jak można pobierać pieniądze za to że ktoś już posiada jakieś umiejętności?
    Adam

  • 2. Data: 2003-06-09 20:18:05
    Temat: Re: Bandytyzm...rozbój Świadectwo kwalifikacyne
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Adam" <a...@p...onet.pl> napisał:

    >Od nowego roku wszedł przepis wg którego kosztuje to ponad 500 zł
    >LUDZIE TO JEST BANDYTYZM. Pobierać haracz najczęściej od ludzi bezrobotnych?
    Każdy miał prawo iść i głosować na swego przedstawiciela do Sejmu :-)
    A wybraliśmy, kogo wybraliśmy (jako społeczeństwo) !

    Artur Golański

  • 3. Data: 2003-06-09 20:30:46
    Temat: Re: Bandytyzm...rozbój ?wiadectwo kwalifikacyne
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> napisał w wiadomości

    > Każdy miał prawo iść i głosować na swego przedstawiciela do Sejmu :-)
    > A wybraliśmy, kogo wybraliśmy (jako społeczeństwo) !

    Czy to Ty Arturze wybrałeś tych co zadecydowali o opłacie 500zł za
    wystawienie świadectwa kwalifikacji???

    Leszek

    GG 1631219
    "Ludzie, nie gryźcie się
    szkoda zębów"

  • 4. Data: 2003-06-10 08:41:30
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Leszek" <l...@p...fm> napisał:

    >Czy to Ty Arturze wybrałeś tych co zadecydowali o opłacie 500zł za
    >wystawienie świadectwa kwalifikacji???
    Mam tylko tą satysfakcję, że wybierałem (że próbowałem).
    Niestety mój wybór był inny, niż wiekszości, więc osobiście przegrałem
    (z większością) - a to się nazywa demokracja (znoszenie niedogodności,
    które zafundowala mi większość). :-(
    Sorry, za OT (przecież to NTG) !

    Artur Golański