  • Data: 2017-06-25 13:02:59
    Temat: Badanie na obecność alkoholu na każdą okoliczność.
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W mojej miejscowości miał miejsce wypadek, zawalił się balkon w kilkoma
    osobami. Dwie doznały uszkodzeń ciała i zostały przewiezione do
    szpitala, po jakimś czasie do szpitala przyjechała Policja i zbadała obu
    poszkodowanych na okoliczność alkoholu w wydychanym powietrzu. Z badania
    wyszło, że obaj są trzeźwi.
    Mam pytanie, czy takie badanie, to teraz standardowa procedura Policji
    przy każdym zdarzeniu? A jeżeli tak, to jaki przepisy to regulują? Bo na
    szybko znalazłem tylko ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ZDROWIA z dnia 11 grudnia
    2015 r. w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie, ale nie
    widzę podstaw, żeby przeprowadzać badanie w tym konkretnym przypadku.
    Idąc dalej skoro zbadano poszkodowanych na obecność alkoholu, to
    dlaczego nie na obecność narkotyków czy innych środków odurzających?
    O co tu chodzi?