    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Axa Direct nie chce wypłacić odszkodowania
    Date: Mon, 18 Nov 2013 23:56:43 +0100

    Elo

    Sprawa jest odrobinę zawiła :-)
    Axa Direct ignoruje moje ponaglające maile z prośbą o definitywne
    zakończenie sprawy lub choćby informację. Minęły już dawno 3
    miesiące od zgłoszenia.

    Stał sobie zaparkowany samochód A. Drugim samochodem, nazwijmy go B,
    jechał ktoś na tyle brawurowo, że chciał przy dużej prędkości
    skręcić o 90 stopni. Nie wyrobił i przywalił odrobinę w zaparkowany
    samochód A. Na tyle odrobinę, że zaparkowany samochód cofnął się o 2
    metry i obrócił o 90 stopni. Nie, nie z wrażenia. Straty w
    pobliskiej infrastrukturze pominę.
    Za samochodem B w odległości, prawdopodobnie, kilkudziesięciu metrów
    jechali policjanci. Zanim dojechali to po kierowcy auta B zobaczyli
    opadający kurz. Uciekł biedaczek piechotą, bo mu się samochód zepsuł.
    Auto B nie figurowało na stronie internetowej UFG jako posiadające
    ubezpieczenie OC, gdzie sprawdzałem po nr rejestracyjnym. Jednakże
    po tygodniu w piśmie od Policji miałem napisane że miał
    ubezpieczenie w Axa Direct i podano numer polisy. Była też
    informacja, że skierowano do sądu wniosek o ukaranie kierującego
    pojazdem, właściciela pana Iksińskiego, z art. 86 Par 1 KW. Za rękę
    go nie złapano, więc nie wiadomo czy był pijany.
    Szkoda została zgłoszona do Axa 30.lipca. Notabene szkoda całkowita.
    Do dziś nie otrzymałem ani grosza. Ani żadnej pisemnej, czy choćby
    mailowej, informacji. Jak po 3 dniach prób i jednorazowych 25
    minutach (serio) oczekiwania na słuchawce, w końcu zgłosiła się
    konsultantka, to powiedziała, że 3 tygodnie temu wysłano mi pismo
    (akurat wysłano) i że na razie nie wypłacą, bo nie ma jeszcze wyroku
    stwierdzającego winę sprawcy. Co mam nagrane.

    Chyba OC nie jest uzależnione od tego kto kierował, prawda? Czy to
    był pan Iksiński, czy mały zielony człowieczek.

    To, że nie mogli mieć od razu wszystkich dokumentów, bo mój
    ubezpieczyciel nie spieszył się, to raczej ich problem. I nie
    zmienia to oświadczenia o braku wyroku sądowego.

    Wychodzi z tego, że opóźnienie może przeciągać się w nieskończoność,
    jeśli obwiniony będzie się zapierał, że to zielony ludzik prowadził.
    Nie będę żył nieskończoności, więc czy kierować sprawę do sądu już,
    czy jeszcze nie?

    Zbyszek
    PGP key: 0x36A0E600