  • 1. Data: 2004-02-21 23:25:37
    Temat: Autko nie przerejestrowane czy można sprzedać?
    Od: "Ania & Krzyś" <b...@o...pl>

    Witam, kumpel kupił auto, nie przerejestrował go i chce go sprzedać. Czy to
    się mu uda jeśli ma w ręce tylko dowód poprzedniego (o ile nie jescze
    wcześniejszego) właściciela i umowę? Czy takie autko ewentualny nabywca
    będzie umiał zarejestrować czy potrzba na 100% "twardego dowodu". (Auto nie
    ma karty pojazdu, jest stare)
    Proszę o info

  • 2. Data: 2004-02-22 00:22:07
    Od: "Air Lord" <n o s p a m - a i r - l o r d @ g a z e t a . p l>

    Użytkownik "Ania & Krzyś" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wcześniejszego) właściciela i umowę? Czy takie autko ewentualny nabywca
    > będzie umiał zarejestrować czy potrzba na 100% "twardego dowodu". (Auto

    Musi a właściwie pewnie musiał tylko opłacić 2% opłatę od czynnosci
    cywilno-prawnych, chyba
    że na zakup autka miał fakturkę.
    Nie musi go przerejstrowywać wogóle jezeli chce sprzedać.

  • 3. Data: 2004-02-22 08:55:42
    Od: "Karol K." <karolkus@_cut_go2.pl>

    > Musi a właściwie pewnie musiał tylko opłacić 2% opłatę od czynnosci
    > cywilno-prawnych, chyba
    > że na zakup autka miał fakturkę.
    > Nie musi go przerejstrowywać wogóle jezeli chce sprzedać.

    Dokladnie tak musi miec tylko wszystkie umowy kupna sprzedarzy wraz z
    zalatwionymi US. Wszystkie to znaczy od wszystkich osob ktore nie
    przerejestrowywaly samochodu. Ja tak mialem z polonezem laczenie 4 umowy i
    jedna faktura :) pani popatrzyla dziwnie na mnie przy okienku w WK ale
    przerejestrowala :)

    Pozdrawiam
    Karol

  • 4. Data: 2004-02-22 08:56:26
    Od: "Karol K." <karolkus@_cut_go2.pl>

> [...]
    > wcześniejszego) właściciela i umowę? Czy takie autko ewentualny nabywca
    > będzie umiał zarejestrować czy potrzba na 100% "twardego dowodu". (Auto

    i jeszcze jedna sprawa jak mial krocej niz 6 miesiecy to bedzie musial
    zaplacic jakis podatek (ale nie powiem jaki bo nie wiem:)

    Pozdrawiam
    Karol