    From: s_13 <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Auchan leci w kulki... :-(
    Date: Tue, 19 Oct 2010 13:50:18 -0700 (PDT)

    witam dzisiaj zastała mnie taka nieprzyjemna sytuacja w hipermarkecie
    z tematu, którą opiszę cytując treść skargi jaką złożyłem przed
    kierownictwo tegoż:
    ^^^^^
    chciałem prosić o wyjaśnienie zaistniałego problemu. Podczas obsługi
    kasowej odmówiono mi przyjęcia karty "Skarbonka" w celu zaksięgowania
    rabatu na kolejne zakupy. Uzasadniono to tym, że jest to tzw. karta
    skarbonka "emerycka" upoważniająca dodatkowo do 5% zniżki w
    poniedziałki, a ja na emeryta nie wyglądam, więc nim nie
    jestem... :-). Owszem nie jestem, i nigdy nie twierdziłem, że jest to
    karta wystawiona na moja osobę, ale nie widzę przeciwwskazań, żebym
    mógł z niej korzystać, tym bardziej, że to akurat był wtorek i wcale
    nie chodziło mi o "wyłudzenie rabatu 5%" jak sugerowała obsługa
    sklepu. Poprosiłem obsługę o udostępnienie regulaminu prowadzenia kont
    "skarbonka" i "skarbonka dla emeryta" i wskazanie zapisu, który
    zabraniałby udostępniania przez posiadacza karty, tejże innym osobom.
    Mimo burzy mózgów znalezienie takiego zapisu było niemożliwe, bo po
    prostu takiego tam nie było... Mimo wszystko osoba reprezentująca w
    tym dniu dyrekcje sklepu w dalszym ciągu odmawiała przyjęcia karty,
    uzasadniając to zasadami zdrowej logiki... (???), wytłumaczyłem
    obsłudze, że pani, czy pana zdrowa logika, wcale nie musi być tożsama
    z moją zdrowa logiką, a jeśli już chodzi o moją, to robienie przeze
    mnie zakupów dla ojca emeryta i posługiwanie się jego kartą skarbonka,
    w celu uzyskania rabatów nie dla siebie, lecz właśnie dla niego
    (posiadacze karty), jest rzeczą jak najbardziej logiczną... nie
    trafiło to niestety do logiki tymczasowej reprezentacji kierownictwa
    sklepu. Już chyba ze zmęczenia mną, natrętnym klientem, kierownictwo
    postanowiło przyznać mi prawo do używania karty w imieniu ojca od
    następnych zakupów, ale dopiero po jego pisemnym upoważnieniu, lecz
    biorąc pod uwagę "tajną-przez-poufną-nigdzie-nie-udokumentowaną"
    dyspozycje dla obsługi kasowej "nie przyjmować emeryckiej skarbonki od
    osób nie wyglądających na emerytów" już oczyma wyobraźni widzę
    perspektywę przeprowadzania takiej dyskusji jak dzisiaj, podczas
    każdych następnych zakupów, nie dziękuje... :-)
    rozpisałem się chyba za bardzo, więc do sedna:
    proszę o wskazania w regulaminie, promocji "skarbonka" i "skarbonka
    dla emeryta", (który podpisany przez uczestnika jest niejako umową
    cywilno-prawną pomiędzy nim a Auchan), zapisów, zabraniających
    udostępniania i posługiwania się karta skarbonka przez osoby trzecie,
    biorąc pod uwagę, że w tym przypadku są to osoby spokrewnione i
    posługują się kartą za wiedzą i zgoda członka programu, ewentualnie
    innych dokumentów dotyczących tych promocji i wiążących dla
    uczestników promocji.
    Sprawa dotyczy zakupów w Auchan Białystok-Produkcyjna, dn 19.10.2010,
    godz.19.09, kasjer IRENA 220, obsługa klienta i reprezentacja
    kierownictwa niestety nie przedstawiła się...
    pozdrawiam i czekam na zajęcie stanowiska przez kierownictwo Auchan
    ^^^^^
    no i ci jak myślicie, będzie draka? czy rozejdzie się po kościach?
    mamy szansę na rewolucję w zdrowej logice myślenia obsługi marketu?
    może będę pierwszym klientem "legalnie" robiącym zakupy dla
    schorowanego dziadka...:-)

    pozdrawiam
    s_13