  • 1. Data: 2003-04-08 17:29:03
    Temat: Pracodawca nie zapłacił mi za dzieło...
    Od: "paulus" <p...@p...onet.pl>

    Witam.
    Od kilku miesiecy czekam na zapłatę mojego wynagrodzenia z tytułu umowy o
    dzieło.
    Firma nie zbankrutowała, a mimo to nie wypłacają i mają w nosie prośby i
    groźby.
    Proszę o pomoc. Jak sformuować "ostateczne" wezwanie do zapłacenia rachunku
    i od czego zacząć postępowanie w sądzie ?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2003-04-08 17:38:05
    Temat: Re: Pracodawca nie zapłacił mi za dzieło...
    Od: "Przemyslaw Lipin" <p...@o...pl>

    "paulus" <p...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > Proszę o pomoc. Jak sformuować "ostateczne" wezwanie do zapłacenia
    rachunku
    > i od czego zacząć postępowanie w sądzie ?

    Nic szczegolnego. Napisz poprostu, ze przypominasz o tym iz ukonczyles swoja
    robote kiedystam, wykonane dzielo zostalo odebrane (czy tam zaakceptowane,
    zaleznie od tego co to bylo) a do chwili obecnej nie otrzymales umowionej
    zaplaty. Wyznacz im termin na zaplate zaleglego wynagrodzenia (ok. 14 dni od
    przewidywanej daty otrzymania przez nich ponaglenia do zaplaty) i tyle.
    Napisac jeszcze, ze jesli zaplata nie wplynie na Twoje konto w wyznaczonym
    terminie, to wystapisz z pozwem do sadu. Wyslij najlepiej poleconym za
    potwierdzeniem odbioru.
    Jesli nie maja klopotow finansowych, to powinni zaplacic.

    --
    pozdr
    Przemek